hardrocxsludge Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 Hallo, toppen skal planes neste uke å skulle hatt tak i disse kammene så fort som mulig . Er da fra m3 3,2 liter fra USA jeg trenger fra . eventuelt om noen har dette liggende eller vet hvor det er mulig å få tak i ! Har søkt på ebay i både hue å røven men der er det ikke stort å finne utenom en eksoskam eller en komplett topp . takk for svar Joakim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 sjekk turnermotorsport. mener du kan få kit med kammer og tilpasset chip (til m50b25) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet August 21, 2010 Forfatter Share Skrevet August 21, 2010 sjekk turnermotorsport. mener du kan få kit med kammer og tilpasset chip (til m50b25) Er til m52b28 jeg skal ha . Kammene fra 3 liter US motoren passer i 325 og kammene fra 3,2 liter US motoren passer i m52 motoren . Har ikke sett noe på turner men på en side som kalte seg eurosport fant jeg kit med innsug, dyser, hjerne, kammer og litt annet div men det tok de 2000 dollar for så det blir uaktuelt ! Tenkte å finne brukte kammer mellom 1000 og 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 ok, siden du ikke spesifiserte m52blingsa jeg og tok utgangspunkt i 325 som stod øverst.. my bad. synes forøvrig at 2000 dollar for dette høres helt greit ut jeg da lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet August 22, 2010 Forfatter Share Skrevet August 22, 2010 ok, siden du ikke spesifiserte m52blingsa jeg og tok utgangspunkt i 325 som stod øverst.. my bad. synes forøvrig at 2000 dollar for dette høres helt greit ut jeg da lykke til lit dumt å ikke opplyse hvilken motor, men spiller ingen rolle . Ja 2000 dollar er ikke ille for hele den pakka, men jeg har jo innsuget, å hjerne med chip å det hele så blir liksom så dumt å kjøpe dobbelt opp, skulle egentlig KUN hatt kammene ! Regna med at det fantes noe på ebay men var kun eksoskam å finne der, ellers trimkammer fra andre produsenter, men da blir kammene veldig dyre igjen ! er ikke noe problem å kjøpe trimkammer, men om jeg får tak i orignale brukte m3 kammer så er det jo betraktelig billigere å de utgjør nesten samme tallene på papiret også . motoren blir skrudd sammen til neste uke ( toppakningras) så hadde vært kurrant å hatt kammene på et par 3 uker i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 De(den) gamle kammen(e) da? Jeg leverte en kamaksel til KM cams i Hobbøl 63858171. Han fikset kammen og den er i sving enda. verdt ett forsøk? P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet August 24, 2010 Forfatter Share Skrevet August 24, 2010 De(den) gamle kammen(e) da? Jeg leverte en kamaksel til KM cams i Hobbøl 63858171. Han fikset kammen og den er i sving enda. verdt ett forsøk? P gamle kammene er i fineste standen de, men er for litt mer effekt ! Mulig jeg kombinerer det med porting på begge sider også men det må jeg se an litt ! Kan hende jeg bare hiver det sammen med nye kammer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Det var ikke nnoe problem for Martinsen å skaffe/ lage trimmkammer da jeg brukte ham. Han lager vel også kammer(sliper herder og legerer) Søkte litt rundt på div fora, men nå var det lite brukte orginal og trimkammer. Sjekk også svenske fora. P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå