Joher Skrevet Oktober 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2010 Oransje blinkers e konge når det er rett farge på bilen Tok noen bilder av vraket idag - forbedringspotensiale forsatt - men men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Oktober 21, 2010 Share Skrevet Oktober 21, 2010 Dette var veldig rent å pent,oransje blinkere på denne var et bra valg for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet November 14, 2010 Share Skrevet November 14, 2010 Hva het det første felgene på Touringen? Jeg synes de så utrolige fine ut. Og må faktisk si at jeg som regel ikke er begeistret for orange blinkers (har selv hvite på svart bil) men på din bil tokk det seg faktisk veldi bra ut. Nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet November 14, 2010 Forfatter Share Skrevet November 14, 2010 Det er GS felger, Hartge replica. Helt konge felger synes jeg også. Angrer litt på at jeg solgte de, spesielt siden jeg fikk så lite for de. Takk for det, skiller seg litt ut i mengden å kjøre en annen stil Har fått i mtech ratt fra 98" m3 nå, ser mye bedre ut enn det gubbe rattet som er orginalt. Samt fått på vinterfelgene, 17" M5 replica på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet November 14, 2010 Share Skrevet November 14, 2010 Har du bilde fra siden med de gammle felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet November 14, 2010 Forfatter Share Skrevet November 14, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet November 14, 2010 Share Skrevet November 14, 2010 Det var pene felger! Ble nesten litt sugen her Liker felger med litt innpress kant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet November 14, 2010 Forfatter Share Skrevet November 14, 2010 Tøft med god senk og de felgene. Ingenting slår når bakfelgene er breiere enn foran, riktig bimmerstil De nye 18" eg kjøper er jo kjedelig iforhold hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet November 14, 2010 Share Skrevet November 14, 2010 Hehe. Ja helt enig, bakskoa skal være en størrelse eller to større enn de forrand Jeg synes hvertfall det er pent. Du skulle ikke solgt de gammle felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjo101 Skrevet November 15, 2010 Share Skrevet November 15, 2010 Angrer på at jeg solgte de felgene =p kler bmw så sinsykt bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 hmmm her var det dødt joher snart ikke bmw'er igjen du nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Januar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2011 Hehe joda ! Stiller sterkt med touringen enda! Var en liten tanke fra å kjøpe 2005 E46 Mtech Touring, men slo det fra meg i siste øyeblikk. Men er slutt på prosjektering på denne E36n, hehe... Helt og holdet bruksbil... Litt småplukk og kanskje en M3 bakfanger vist jeg finner en til rett pris (ikke nsr pris) Mazda 323 "GTR sleeper" som er prosjekt nå til våren hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 Den touringen har jeg lyst på, kjempepen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 Hehe joda ! Stiller sterkt med touringen enda! Var en liten tanke fra å kjøpe 2005 E46 Mtech Touring, men slo det fra meg i siste øyeblikk.Men er slutt på prosjektering på denne E36n, hehe... Helt og holdet bruksbil... Litt småplukk og kanskje en M3 bakfanger vist jeg finner en til rett pris (ikke nsr pris) Mazda 323 "GTR sleeper" som er prosjekt nå til våren hehehe hehe er jo kul bil det du har nå og skulle hatt litt mørking på rutene kansje .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 skjer det noe her eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå