Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant denne i sted da jeg var ute og kjørte.

Steilet litt på prisen - 65 000,-

Fant ut etter litt nærmere titt, at det var en Executive utgave.

Men fremme i grillen står det AC Schnitzer eller noe.. Hva vil det si?

Stod også innvendig ved vindusbryterne.

Noen som har lyst å opplyse meg?

Bilen hadde ellers helt vanlige stoffseter, men baksetene kunne heves slik at selve passasjersetene gikk høyere opp enn "ramma".

Her følger med to bilder jeg tok i farten:

znz65zn35lox66kd11il.jpg

7bbz75dlimxayniadvpy.jpg

Skrevet

Prøvde å Google litt. Om dette stemmer med BMW's bruk av Executive skal ikke jeg si sikkert.

Sitat; Executive car is a British term that refers to a car's size and is used to describe an automobile larger than a large family car. In official use, the term is adopted by EuroNCAP, a European organisation founded to test car safety.

Når det gjelder baksetet, er det enkelt nok ett "barnesete". Ved å heve sitteputa kommer barnet høyere opp og beltet sitter mere korrekt i forhold til størrelsen på barnet. Brukes til barn som har vokst ut av vanlige bilstoler man har fra dem er små.

Skrevet

...ok.. det er IKKE dette jeg spør om. jeg spør om hva merket i grillen betyr. Executive var bare en annen observasjon her, og IKKE hva temaet her handler om!

Men takk for info uansett:P

Skrevet
Prøvde å Google litt. Om dette stemmer med BMW's bruk av Executive skal ikke jeg si sikkert.

Sitat; Executive car is a British term that refers to a car's size and is used to describe an automobile larger than a large family car. In official use, the term is adopted by EuroNCAP, a European organisation founded to test car safety.

Når det gjelder baksetet, er det enkelt nok ett "barnesete". Ved å heve sitteputa kommer barnet høyere opp og beltet sitter mere korrekt i forhold til størrelsen på barnet. Brukes til barn som har vokst ut av vanlige bilstoler man har fra dem er små.

"barnesetene" er jeg klar over,samt Executive info'en. Men takk ;)

Skrevet

Det betyr høyst sannsynlig ikke en dritt :D AC Schnitzer er et tuningfirma og har bygd om BMWer slik som Alpina. Det er vel mulig forrige eier klistra de på for syns skyld. Har du prøveskjørt bilen? Du kjenner straks at det ikke er en 520 hvis AC har tunet den. ;)

Executive er noe jeg har sett på de siste e34. Der er jeg fortsatt litt usikker på hva det betyr, men de har vel noen ekstra detaljer, slik som mtech skjørter..

Skrevet
Det betyr høyst sannsynlig ikke en dritt :D AC Schnitzer er et tuningfirma og har bygd om BMWer slik som Alpina. Det er vel mulig forrige eier klistra de på for syns skyld. Har du prøveskjørt bilen? Du kjenner straks at det ikke er en 520 hvis AC har tunet den. ;)

Executive er noe jeg har sett på de siste e34. Der er jeg fortsatt litt usikker på hva det betyr, men de har vel noen ekstra detaljer, slik som mtech skjørter..

Mulig, men bilen såg HELT standard ut, - grillen med dette emblemet og ved vindusbryterne.

Har nok ikke prøvd den nei. Var der etter stengetid og kjørte innom.

Uansett stiv pris,synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...