Jonanko Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 Ohoy. Har noen alpina replica felger, og mangler da selvfølgelig 1stk senterkopp! lurer på hvor jeg kan få tak i senterkopp(er) Prøvde og leite litt på alpina.de men ble ikkje no klokere. Mvh Jon-Arne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 kommer ann på felgene da. er vel litt forskjell på de forskjellige felgstørrelsene. men koed har hvertfal noen. www.koed.no her er en type hvertfal. https://www.koed.no/2.1.1.asp?bokstype= ... &soegeord= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonanko Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2011 bumper denne i håp om noen vet om noen andre plasser en koed man kan få senterkopp.. Er ikke med lås. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iittala Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Hvis du har en replica-felg passer blir det litt bingo om originale lokk passer eller ikke. Og jeg har enda til gode å se originale lokk som ikke er låsbare. Så tror du bør begynne med å finne ut hvilket merke kopi-felgene dine er, og så ta kontakt med noen som forhandler dem. Du kan jo også måle ett av de lokkene du har, så kan du håpe at noen som har tilgang til originale felger gidder gå ut å måle på sine så du kan sammenlikne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonanko Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2011 De orginale felgene har anna diameter en mine replica.. har kontakta forhandler men de er tatt ut av produksjon.. var vel diameter på 158 eller 159.. hadde man bare funnet noen som forhandla løse senterdeksel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå