Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 8 months later...
Skrevet

Heihei!

Jeg har nettopp kjøpt en slik spiller, testet den før montering og funka helt nydelig! MEN.. hvordan i all verden får man montert denne uten å knekke "feste-ørene" som sitter i de luftekanalene? Luftekanalene sitter som F.. og er litt redd for å knekke for mye på disse da det er plastikk. "Ørene" på spilleren skulle helst vært bak de som sitter på luftekanalene. Ramma som den gamle spilleren og AC anlegget måtte jeg ta ut ettersom den ikke passa med bakdelen på den nye Multimediaspilleren.

Ellers har jeg også det problemet som er nevnt over her. AC anlegget som måtte flyttes ett hakk ned har ikke no naturlig feste der hanskerommet var.. Så det bare sklir ut igjen..

Noen som har vært borti disse problemene før?

Skrevet

Omsider fikk jeg de ut. Det sitter fjærklips med mothake både oppe og nede, ikke rart den satt godt. Spilleren ble da omsider montert. Men har noen gjort dette med AC versjonen? Eller er det bare klima versjonen dette skal fungere med? AC modulen min går ikke ordentlig inn, og jeg får ikke låst den. BMW hadde heller ingen annen ramme man kunne feste AC modulen i.

Om ikke annet får man sette inn 2 små skruer under spilleren så man får holt AC modulen sånn nogenlunde på plass. Hmm.. Ikke akkurat slik jeg har oppfattet at "Plug & play" prinsippet skal fungere..

Skrevet

Hei igjen!

Jeg må nok være veldig dårlig til å lete.. Men den ramma du sikter til finner jeg ikke. Denne ramma er jo den som sitter sammen med askebegeret? Eller finnes det en innsats som skal monteres i den gamle?

Har du en link kanskje?

Skrevet

Mener det er denne: Konsol, Til kontakt enhed www12760 Varen haves også i brugt. NOK 553,00 / NOK 691,251

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...