Gå til innhold

V.S e46 320i org. m-sport salg/bytte, Oppdatert med bilder.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer salg av min e46 320i, bilen er ein orginal m-sport som har gått 144000 km, biler er fri for rust og er so og sei strøken innvendig og utvendig, eg har alle papir og dokumentasjon frå bilen var ny og alle servicer er fulgt og står i serviceheftet, eg har aldri hatt problem med bilen men eg har overtalt vanos med nye pakningar/o-ringar, div. Foringar og bremseklossar, nytt justerbart understell forran og bak i vår, 17"m3 felgar med bra piggdekk, 19" Darwin Racing med nye sommardekk i vår ogso står da eit bra Alpine anlegg i bilen.

For evt. meir info og bud ta kontakt her, PM eller ring/sms, TLF 95938205

j5c99bod8jbl7bizeb1u.jpg

Skrevet
Skal ikke m-tech utgavene ha M-tech styling?.. Eller er det forskjell på m-tech og m-sport?

Dette er m-tech 1. Ganske sjelden utgave :wink:

Skrevet

So sant so sant, detta er ein m-tech 1, ser ikkje so mangen e46 m-tech 1 so det er jo ein litt skjelden utgave kan du sei :)

ca pris, er faktisk litt usikker men høyres ein plass mellom 150000 - 160000,- med felger og anlegg gale ut??

Får jo ein del for pengane då, felgar, anlegg, justerbart understell +++

Skrevet

Ser ut som salgsmarkedet er litt labert so trur kanskje eg legger salget på is ei stund og nyter bilen litt lenger :wink:

• 4 months later...
Skrevet

Prøver meg på salg igjen eg, nokon interesser? Eg selger pga eg er ute etter stasjonsvogn

Skrevet

Her er nokon bilder, ikkje dei beste bildene men da er no litt bilder (eg har ikkje fått vaska bilen før dei blei tatt)

s0pxj0h81y0t92f3f9zi.jpg

6s8ahs4q2ndn7d87wdqd.jpg

ztupqx51s4kk46n9etkr.jpg

a3i7injm305j5iwnmssr.jpg

zjmjmef3ujkwak4l7kqc.jpg

01w22h8ce9zp0steidqf.jpg

ba2xliush8v70iqeflbj.jpg

oqikvbxzfvnfuu0geypa.jpg

j8gi5fu36r7mgwi3wp5w.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...