Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sett litt på ditta til ca 9000 på gsbildeler med 4 rør (2 av dei til pynt) men er jo ei slags plate baki bilen so gjer at visst eg har sånn rør over frå sida kjem da til å gå nedover/ikkje passe (vanskli å forklare hehe..) så får sjå ka da blir til =)

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hehe, har hørt et par diesler på youtube nå, og er iallefall bedre enn ka vi har nå :)

Men blir det samme lyd av foreksempel en 320d som en 520d?

Såg litt på eisenmann sine, men kan ikkje finne til E39, berre E60/E61. dei passa vel ikkje E39 ser eg for meg.. (?)

Skrevet

nei, selvfølgelig ikke. du må søke etter din bil. dette er jo bare en lyd demo.

Skrevet

Jeg vil tro at du sitter igjen med en stor skuffelse når du har montert dette.. Vil uansett aldri få en "pen" lyd utav den motoren.. Mange rundt her som har prøvd og alle rister på hodet når de drar forbi.

Selg bilen og kjøp noe annet om du er ute etter god lyd :)

Men... det er jo en kjempebil å kjøre samt går billig! Bruk heller penga på å programmere hjernen så blir du nok fornøyd :)

Skrevet

Det kan godt hende skuffelsen er der , men igrunn så er eg fornøyd med høyere lyd / tøffere stuss Men bilen blir nok hos oss en del år til hehe.. Skal kjøpe den av far min om 2 år og nå holder vi på fiffe den litte grann opp, blant annet kjøpt 18" felger 235 framme og 255 bak noke so vart VELDIG vellykka i mine auge, i tillegg har vi kjøpt sånn chiptuning (plug n play) som gir 163-170hk så det blir litt meir guffe. Blir nesten som et prosjekt hehe.. Kanskje ikkje med den største motoren eller beste lyden, men alt i alt trur eg det kan bli bra, iallefall etter mitt syn :) og som du sier, billig i drift og veldig god å kjøre!

Skrevet

lykke til med 170hk fra en boks. får se hvor lenge turboen din varer;) og hvor ofte den drar tilbake effekten under belastning for for høyt ladetrykk.

og +1 til HMSW. totalt bortkasta penger med ny bakpotte på denne. og 4 stusser so du snakka om er bare rett og slett teit.

Skrevet

blir nok berre 2 stusser ;) altså fra 136-170hk er det den gir, så ca 30 ekstra hk.. Men tar dette hardt på turboen da? Trudde no ikkje at det kom til å slite så aaaltfor mykje på bilen..(?) og om det er bortkasta penger av bakpotte så får det vere, sikkert 10 stykker som har advart meg mot det no, men likevel kjem eg til å kjøpe, e eg so skal kjøre den, ikkje noken andre.. ;)

Skrevet

men hvorfor spørre her hvis du allikevel ikke er interessert i svar?

samme gjelder boxen, jeg forklarte kort dette tidligere.. virka ikke så interessert, for så å spørre nå om dette sliter så veldig på motoren?

problemet er at turboen på denne bilen er ganske liten (og ikke uvanlig med havari), det går faktisk å ta ut enda mer enn det du gjør, sikkert, men det krever andre oppgraderinger for å unngå mottrykk,varme, og røyk.

for ikke å snakke om hvor mye penere motoren går da.

er en grunn til at de fleste boxer ikke lover mer enn rett under 160hk... og disse er det også problemer med.

men ja, det ser jo mye penere ut med ny bakpotte ;)

Skrevet

På de bilene jeg har hatt med mindre motor har jeg bare tatt av bakpotta og satt på noen pene stusser :) Det er billig samtidig som det gjør mye med bilen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...