Gå til innhold

rimelige alu felger m. vinterdekk eller uten dekk ØK. 15-17"

lloydsb
 Share

Anbefalte innlegg

som tittel sier..

til E34,,, altså lav ET (innpress)

ønsker å kjøpe felger med vinterdekk eller uten dekk..

må ha noe til vintern..

kan ha opptil 17" toms...

har ikke noe og si om felgene flasser eller ikker strøkne så lenge de er hele og rette...

det som betyr noe er at hvis det er vinterdekk på er at det er litt mønster igjen..

Helst i Vest agder så jeg kan hente men ta kontakt uannsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen 16" som ikke er pene, med continental piggfrie dekk. Ikke særlig mønster men litt er det. Er også en "bulk" på ene dekket så er vel ikke veldig godt egnet å kjøre mye med, men jeg har brukt de litt.

Er de 4 første bildene her, viewtopic.php?f=18&t=126469

Glemte og skrive at det er til E34 jeg trenger.. så tror jeg dropper de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har 2 sett 15" felger til E34.

Det ene settet er fine Alessio felger med Nokian 205/65-15 piggdekk med mye mønster. Prisen er 1.500 kr uten frakt.

Har et sett BBS RS krysseiket 15". Har ikke felgdekslene.(kanskje passer noen fra TRX felger som jeg har liggende). Også 205/65-15 piggdekk med mye mønster. 2 av dekkene lekker luften rimelig raskt ut. De har stått en stund med flate dekk. Vet ikke om de er blitt ødelagt da. Prisen er 700 kr + eventuell frakt.

Bor i Stavanger. Da er du ikke langt unna. Har kontakt med en sjåfør som kjører innom Lyngdal(Fibo Trespo) hver uke. Får sikkert til en gunstig frakt med han. Han pleier å komme tirsdag kveld til Lyngdal og parkerer for natten. Så blir lastebilen fylt opp onsdag morgen.Det pleier å være rundt kl 12 han drar videre østover fra Lyngdal.

Da har du et par rimelige alternativer.

Kan prøve å få tatt noen bilder i kveld og måle mønsterdybden.

Hilsen Eirik. 92 22 65 44.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...