e30v12 Skrevet September 1, 2010 Forfatter Share Skrevet September 1, 2010 Nye felger er montert. 15x8 et-19 svart blanke stålfelger. Pro comp Rock crawler 4x4 felger.bygger masse utover så brei kant:) ble knall bra. Strøkent innpress... Bilder kommer i morra får vi satse på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 Blir nok en artig bil dette,og ikke minst nostalgisk og pen å se til. Er noe spesielt med de eldre bilene syns eg,både i utseende,følelse og tidens teknikk. Hva skjedde med den gode gamle E30 du holdt på med da,kvitta deg med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30v12 Skrevet September 2, 2010 Forfatter Share Skrevet September 2, 2010 noe deler igjenn, men karroseriet er borte. fikk tvillinger kjøpte hus osv. så ikke råd og tid til den lenger. så blir å pussle litt med denne gammle doningen bare. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 Knalltøff bil! Var overraskende å plutselig se den så lav! Trodde med en gang at det var "inspirasjonsbilde" Da er vi to! Men kul bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 jeg vil ha denne bilen....GIVE ME!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 Ikke mange igjen av disse bilene som du skriver, også gjør du dette med den... Jeg er usikker på hva jeg synes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30v12 Skrevet September 2, 2010 Forfatter Share Skrevet September 2, 2010 Hm, hva er farlig med det jeg gjør med den? luft fjæring... jaaa sette tilbake originale fjørbena, tar nok en time ell to... andre felger... ja kvarter så er original hjula på plas.... er vel ikke mere en det jeg har gjort med denne.. jooo original frontfangern står ikke på. men den ligger til opp pussing pga den er bra rusten... så par timers jobb så er den jo original a gett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 selg bilen til meg := Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30v12 Skrevet September 2, 2010 Forfatter Share Skrevet September 2, 2010 hehe, må ha en god bil\cruising bil vel.. hakke planer om å selge enda. ble bra stuk med nye felga også så får bruke den litt nå eller,, alt har jo som sagt sin pris... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 hva er prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 råeste bilen på bimmers, gratulerer med sjukt gromt stuk! Er to biler på bimmers som er låge nok, det er din og e38'n til e28_fredrik glad det er noen som ikke senker med plastikk! helt riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30v12 Skrevet September 2, 2010 Forfatter Share Skrevet September 2, 2010 sånn noen nye bilder. tatt i full fart, men får jo inntrykk av felga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 råeste bilen på bimmers, gratulerer med sjukt gromt stuk!Er to biler på bimmers som er låge nok, det er din og e38'n til e28_fredrik glad det er noen som ikke senker med plastikk! helt riktig Luftfjæring er feigt. Static is the shit men bilen er helrå, ingen tvil om det! Kanskje jeg må prøve Procomp felgane fra Suzukien min på E39en og Var jo rå fitment! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 RÅTT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå