GĂ„ til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

BMW 520 E39 1997 mod. Tysk, importert.

Jeg har bare radio og kasset spiller orginalt i bilen, men vil ha cd veksler ogsÄ!

Jeg dro pÄ lokalt verksted for Ä hÞre, og fÞr mekanikeren sÄ bilen var han helt sikker pÄ at det var lagt kabler til cd veksler. NÄr vi da gikk for Ä se pÄ den, fant han det ikke, sÄ da ble han usikker. SÄ da hÞrer jeg her, er det lagt opp kabler til cd veksler i bilen min?

Har sjekket i bagasjerommet, i det lille rommet til venstre.

Vil ogsÄ si at det stÄr cd veksler pÄ tysk i det rommet i til hÞyre i bagasjerommet, der batteriet er. Men tror det er oversikt over sikringer?

PÄ forhÄnd takk for svar!

Skrevet

hei har samme bil som deg med bare kasset og radio, men har cd veksler fra sony som gÄr pÄ frekvensen pÄ radioen og en bitteliten spiller som er ved sigarett tenneren. Det funker helt greit men blir ikke den helt supre lyden da :(

Skrevet

Det er ikke standard at kabelen ligger klar. Man kunne bestille det som ekstrautstyr. Hvis du har utstyrslisten sÄ skal det stÄ der.

Heter spilleren din BMW Reverse har den ikke muligheter for CD-veksler. Da mÄ du i sÄ fall ha en slik lÞsning som BÞe har. Denne gÄr via antennen og er ganske crappy.

Skal du ha en originalespiller med CD-veksler/AUX inngang mÄ du ha Business, Professional eller navi.

Skrevet

Har hadd sÄnn som du kobler til mp3 spiller og som gÄr via radio'n, ganske sÄ lei av det!!

Har ogsÄ kasett omformer, men tror kasettspilleren har sett sine beste dager :/

Skal fÄ fikset bilde asap!

Men spilleren heter BMW Business rds ihvertfall :)

Takker for svar!

Skrevet

Her er to bilder, ble veldig dÄrlige, tror det var pga sollyset.

Hvis du mÄ se knappene klart, sÄ kan jeg skrive de opp, eller prÞve Ä fÄ tatt bedre bilder

d28k26wywrqasb5ofngu.jpg

vzrmquykt67xgoova1db.jpg

Skrevet

Som sagt, hvis spilleren heter BMW reverse er det bare Ä nappe den ut Ä sette inn noe som funker. Du har prÞvd deg pÄ FM modulator med mindre hell, og det er den eneste muligheten for Ä kople til noe pÄ denne spilleren.

Skrevet

SÄnn, nÄ ble de bedre. Heter som sagt business rds.

Hvis det ikke er lagt kabler, er dette mye Ă„ ordne?

Litt lyst til Ä velge selv hvilke sanger jeg skal hÞre pÄ 8)

3aqsdtxp2p5f9jvb6wuh.jpg

7firyxjweis5rnp46pwc.jpg

Skrevet

Sorry for ikke Ä ha lest alt fÞr jeg har svart. GÄr av og til litt fort i svingene merker jeg.

Det enkleste for Ă„ finne ut om du har kabelen liggende er Ă„ dra ut radioen og se om pluggen sitter i.

http://www.europeanautosource.com/produ ... cts_id=291 (mener det er den hvite pluggen pÄ bildet.) Originalt er den sort.

MÄ du strekke opp ny kabel er det Ä skru ned panel under dashbord ved rattet, fjerne fothviler, vippe opp dÞrlistene, nedre deksel pÄ B-stolpen, ut med baksetet og lÞsne venstre deksel i bagasjerom.

Se linken under for strekking av kabel.

viewtopic.php?f=10&t=63381

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...