Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har lyst til å øke effekten litt i 520'en min og er da på jakt etter litt informasjon angående dette. Er snakk om en '98 520, er vel 150hk i denne fra før (tror den heter M50B20 elns?).

Finnes der noen sted man får kjøpt komplett kit (turbo, rørgang, hjerne .. )?

Hva kan man dra ut av en slik motor (slik det holder!)

Tips mottas med takk. :)

Skrevet

AFPR (bensintrykksregulatoren) vil klare å holde følge til CA 0,3-0,4 bars ladetrykk, men over det vil du slite med tenningsbank og alt. I tillegg er det en veldig grov måte å justere bensin på pga den øker over hele registeret, ikke bare så og så mye her, så og så mye der. Skjønner? =)

ER litt usikker på om du trenger elbow der, fulgte med elbow til Honda kittet jeg kjøpte for en tid tilbake, men det står det følger med Vband til eksos, så da ere mulig du må fikse en liten eksos stump :)

Vær klar over at det er mye du buha mulighet for å gjøre, sveise f.eks. Fordi det er ikke alltid alle ledninger strekker til og da ere greit å kunne lage nye hull til lambda sonder.

I tillegg til kittet ville jeg anbefalt deg og kjøpe en Bredbånds lambda for å sjekke hvordan bensina ligger an. (AFR) Bensin og luft forhold, burde ikke være over 12 ved fullt pådrag :)

GLHF!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...