Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det trenger på ingen måte komme noen overraskelser så lenge de vitale slitedelene er byttet ut. Du må selvfølgelig få vite når de ble byttet, og om det evt. venter en storservice(Inspection 2).

Dyre slitedeler som turbo, dieselpumpe og dyser kan fort gå på siste vers når bilen nærmer seg 300.000, men kan nok fint holde til 350.000. Annet som foringer, hjullager og understell/bremser generelt vil nok være ganske slitt, igjen, om det ikke er byttet.

Du vil nok også slite med å få solgt denne senere.

Skrevet

ja, om du forventer å bli rik på bilen. om du priser bilen etter km er det ikke noe problem. begynner å bli flere 320d som har gått mye lengre enn dette.

  • 2 weeks later...
Skrevet
Det trenger på ingen måte komme noen overraskelser så lenge de vitale slitedelene er byttet ut. Du må selvfølgelig få vite når de ble byttet, og om det evt. venter en storservice(Inspection 2).

Dyre slitedeler som turbo, dieselpumpe og dyser kan fort gå på siste vers når bilen nærmer seg 300.000, men kan nok fint holde til 350.000. Annet som foringer, hjullager og understell/bremser generelt vil nok være ganske slitt, igjen, om det ikke er byttet.

Du vil nok også slite med å få solgt denne senere.

Du mener dieselpumpe og dyser ryker før bilen har gått 350.000 ?

Det er umulig å si hvordan bilen er uten å se nøye over den! Å få solgt den er da ikke noe problem... så lenge den blir priset riktig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...