OJR Skrevet Januar 4, 2012 Skrevet Januar 4, 2012 Gratulerer med dagen og lykke til med oppkjøring i morgen!
Gjest Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 Like før det blir montering av bakstilling nå, det skal bli godt å få den på plass igjen med tanke på hva som er gjort osv Slenger opp ett bilde av den komplett!
e30power10 Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 Konge å se att det er flere som har interesse for 325IXen! stå på, så skal jeg prøve og starte med mitt etterhvert! hehe!
Gjest Skrevet Januar 18, 2012 Skrevet Januar 18, 2012 Takktakk, hyggelig med litt kommentarer Begynner å dra seg til nå, driver å sveiser inn nye bakvanger noe som forøvrig er en drittjobb etter min mening. Mye tilpassing osv. Så fort jeg er ferdig med det arbeidet blir det montering av bakstillinga.
Gjest Skrevet Februar 10, 2012 Skrevet Februar 10, 2012 Vurderer å kjøpe ny eksos hele veien, type simons og ny manifold i tilegg. Noen som har erfaringer med simons? Hvordan er lyden osv på disse effektanleggene?
Oberland Skrevet Februar 17, 2012 Skrevet Februar 17, 2012 Dette blir en kjempebil! Fortsett på samme måte, så blir den rå-fin:) Applaus for pågangsmotet! Liker forresten turbo-planene dine.. Disse bilene fortjener litt mer effekt:)
Gjest Skrevet Februar 28, 2012 Skrevet Februar 28, 2012 Lagt til mange oppdateringer i første post, så det er lettere å se fremgangen/hva som er gjort.
Gjest Skrevet Mars 8, 2012 Skrevet Mars 8, 2012 Lenge siden det har skjedd ting her, motivasjonen til å holde på har rett og slett ikke vært der. Men nå som det er tørre veier og sola skinner om dagene kommer arbeidslyst og og lysten til å kjøre E30 igjen Planen er at den skal være ferdig og fått skilter til GS treffet på Bud en 19. Mai. Vasket og shinet opp girkassen litt Bakstilliga er iallefall komplett nå, skal bare sveise ferdig bakvanger og montere ny bensintank før denne kommer på plass. Nye bensinrør og bremsrør. Mangler bare retur nå.
Gjest Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 (endret) Liten statusoppdatering Endret August 7, 2018 av bjowii
Gjest Skrevet Mars 22, 2012 Skrevet Mars 22, 2012 Bestilte litt deler for noen dager siden, bla Forblink Nye bremskalippere bak Utjevningsbeholderen til bensinen og slanger/rør til denne Gummi beskyttelsen over bensinpumpa Slanger til kjølesystemet Ny clutch Demperen etter bensinpumpa, altså til bensinsystemet. Nye bakvanger Får håpe på litt fremgang når dette kommer med posten
Gjest Skrevet Mars 27, 2012 Skrevet Mars 27, 2012 Liten update, bare for å vise at det skjer noe her. Har fått montert sammen diffen for godt. Tok den med på skolen idag, så jeg fikk låne momentnøkkel ettersom jeg ikke kjøpt meg en selv enda. Trakk til mutteren på inng aksel pinjong, denne skal trekkes til med 175Nm. Var noe usikkerhet ang hvor mye denne skulle trekkes til rundt om på nettet ettersom jeg ikke fant noe konkret tall selv. Tok en telefon til GS bildeler og fikk tallet ovenfor her. Monterte difflokket med nye bunnplugger og pakning med en stripe flytende Drei Bond i tillegg, for sikkerhetsskyld. Fylte til slutt på ny olje, type Castrol SAF−XJ SAE 74W-140.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå