Gå til innhold

Bmw E30 325ix 87' RS felger prøvemontert

Anbefalte innlegg

• Svar 291
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Stemmer, var bare for bildet sin skyld dette ble gjort! Justerbare bak er på vei, så får jeg se hvordan det blir etter EU kontrollen på Torsdag. Får være i normal høyde til den er overstått..

Skrevet

Tøff på bilde :) men, hvis du skal senke etter idag så bør du ha ny 4-hjulskontroll :P nå står hjula rett om ikke annet ;-) (for lite (!!!) camber bak nå da men...) så bak kan du senke en del :D

Skrevet

Eu kontroll gjennomført samt 4-hjulskontroll. Sidepanel, sideskjørt og bakfanger som står igjen nå. Kommer skilt neste uke, skal ta noen timer bak rattet da tenker jeg, etter alle disse timene med arbeid :)

rfajg5sqzlbj6eqz6mei.jpg

Skrevet
Tøff på bilde :) men, hvis du skal senke etter idag så bør du ha ny 4-hjulskontroll :P nå står hjula rett om ikke annet ;-) (for lite (!!!) camber bak nå da men...) så bak kan du senke en del :D

Kommer justerbart bak til neste uke.. Der må den ned en del. Men foran blir det vanskelig altså, du så kanskje vinkelen på drivakslene foran, under kontrollen? Skulle gjerne vert litt lavere der også men har nok valgt feil bil om den skal være så lav som jeg ønsker den mtp utseende!

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...