Matz Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Noen som kan linke til en DIY for biltema angel eyes, eller fortelle meg hvordan dette skal gjøres? Får det ikke til, haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.p ... 83&start=0 DU er lat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matz Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 Tittet på den da, men har ikke like de ringene der. Disse er sånne billige fra Biltema. Er ikke bare sirklene, det er noe ekstra plastikk rundt disse, kan prøve å ta bilde av de i morgen. Derfor jeg spesifiserte at de var fra Biltema Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 de i den linken du fikk er like de fra biltema som er beregnet for bmw. men biltema selger også noen som er for mange andre bilmerker. og de ser rare ut og passer ikke bmw såvidt jeg vet. biltema AE for bmw ser slik ut hvertfal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 de i den linken du fikk er like de fra biltema som er beregnet for bmw. men biltema selger også noen som er for mange andre bilmerker. og de ser rare ut og passer ikke bmw såvidt jeg vet.hvordan fikk du ført kablene inn,sjøbuse? ble lyset rart i fjernysa uten glasset? og hvordan er det å sette de inn med glasset der, enten forran eller bak glasset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 er bare første bildet som er E38. de 3 siste er E46 cupe. på min fjernet jeg glasset på nærlyset bare. siden det er linse påvirkes ikke lysfeltet av det. fjernlyset har fortsatt glasset. men der ble lyset bra gjennom. på nærlyset ble ringen veldig dårlig gjennom innerglasset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 her er min uten innerglasset på nærlys. her er en annen med innerglasset på nærlys. da ser man ringen blir litt rar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matz Skrevet August 24, 2010 Forfatter Share Skrevet August 24, 2010 Da har jeg nok fått feil Angel Eyes, ja. Han i kassen spurte om de var til en BMW, jeg svarte ja så ga han meg disse som tydligvis ikke passer på BMW. Får dra tilbake etterpå å bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matz Skrevet August 24, 2010 Forfatter Share Skrevet August 24, 2010 Var der nå, de tar ikke inn de som er tilpasset BMW lengre, så da må man vel bestille fra ebay'en da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå