eirikbg Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Hei. Jeg har tideligere vært en VW mann. Har nå gått til innkjøp av en 2007 mod 3 serie sedan. Jeg har aldri hatt felger med kant og ønsker meg dette nå. Tenkte på 18 eller 19 tommer til ca. 15000 kr. Jeg har også et spørsmål om bilen vil se merkelig ut med nye felger uten senk. Det er ikke m-tech understell originalt. Håper noen vil hjelpe meg litt med å komme i gang med den nye BMWen min. mvh Eirik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ullsokken Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Hei hei, og velkommen Tenkte du dekk og felg pakke til rundt 15K? Da har du jo mye å velge mellom hos http://nettbutikk.gsbildeler.no/ De har mye felger jeg sikler litt på Har en kamerat som valgte 18" på sin E36. Tror ikke du skal være redd for at den ser teit ut usenka. Men der igjen, han har ikke kant og de sier jo at felger ser mindre ut om man har lant? Jeg mener heftigre felger er det enkleste man kan gjøre til HVEMSOMHELST org. bil for at den skal se kulere ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Som ullsokken her skriver har GS-bildeler en del alternativ som er pene Prisene er heller ikke ille.! Personlig ville jeg gått for 19" siden E90 har bra størrelse på hjulbuene. En kompis av meg handlet nye 19" på GS sist uke, på 2006 3-serie, å det ser veldig bra ut, samtidig som at det må være såpass egentlig. Ser du ikke har senket bilen, å det er jo en smakssak egentlig.. Tror Eibach (om jeg ikke husker feil) har kurante fjæralternativ som ikke senker så mye, men samtidig beholder de kjøreegenskaper som bilen har. Den blir ikke så veldig lav, beholder kjøreegenskaper og gir jo bilen et mer "sportslig" utseende. Personlig synes jeg kantfelger er pene, og der har også GS noen alternativer Du kan jo lage deg en tråd i Bilder/show of forumet her så får vi se bilen også Lykke til videre på felgleting, og velkommen til forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbg Skrevet August 24, 2010 Forfatter Share Skrevet August 24, 2010 Takker for det. Jeg skal legge ut bilder når jeg har hentet bilen i neste uke samt polert den Skal sjekke ut gsbildeler sine sider nå. EDIT: Fant disse: Alu.felg 9,5*19 ET35 GS-Gold track (får ikke linket til bilder hos GS) Som jeg tenkte kunne få bilen i samme stil som denne: Eller eventuelt disse: Alu.felg 9,5*19 ET39 GS-RACE EDITION Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Evolution serien passer meget bra til E-90 spør du meg . T364 GS Evolution II GS- Evolution I T288 GS Zero Denner er også en knalltøff felg men må nesten se den på bil for å få det rett inntrykket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ullsokken Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Mmmm.. svart Men de gull liker jeg veldig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbg Skrevet August 24, 2010 Forfatter Share Skrevet August 24, 2010 Jeg liker også veldig godt gull sammen med svart. Alle jeg viser felgene til vrir seg i smerte, men samtidig er det min bil så jeg burde ikke høre på hva andre sier Det er et godt tilbud på felg og dekk på gsmotor nå, men det varer bare til 31.08. Jeg har akkurat brukt mye penger på bilen og hadde tenkt å vente til neste lønning før jeg kjøper, men får tenke litt over det frem til neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Den øverste typen som Morgan poster her var det min kompis kjøpte i 19":. Personlig synes jeg de er veldig pene, men de ble for små, å siden fremfelgen omtrent ikke ha kant så den bare rar ut da bilen kjørte.. Eikene gjorde den veldig rar på en måte, om du skjønner Mens den bilen du linka bilde av der var jo feeeet!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Hadde du tenkt 15000 for felg + dekk er bare for felgene? Vil anbefale 19" når du skal ha kantfelg, siden en kantfelg vil se mindre ut enn en like stor felg der eikene går helt ut til felgkanten. Jeg hadde Dotz Mugello som er en fin kantfelg på e90. Hvis bestilling fra USA kan vøre aktuelt, så synes jeg disse er flotte, Linea Corse Dyna. http://www.wheeldude.com/catalog/produc ... ts_id=5764 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Jeg hadde gs felger på min e90. ganske brei kant og ellers greie felger. synes disse passet perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 BBS LM eller BBS CH er alltid en sikker vinner (replika for de billigere variantene) Edit: BBS LM inspirasjon, http://forum.e46fanatics.com/showthread ... tly+bbs+lm BBS CH på e46: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbg Skrevet August 25, 2010 Forfatter Share Skrevet August 25, 2010 Hadde du tenkt 15000 for felg + dekk er bare for felgene?Vil anbefale 19" når du skal ha kantfelg, siden en kantfelg vil se mindre ut enn en like stor felg der eikene går helt ut til felgkanten. Jeg hadde Dotz Mugello som er en fin kantfelg på e90. Hvis bestilling fra USA kan vøre aktuelt, så synes jeg disse er flotte, Linea Corse Dyna. http://www.wheeldude.com/catalog/produc ... ts_id=5764 Disse var jo skikkelig "classy". Blir litt over min prisklasse når vi legger til dekk, moms og frakt. Men jeg vurderer Regnet ut at med frakt og moms + Toyo TR1 kommer disse på 24500kr. Har du erfaring med å handle felger fra USA? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbg Skrevet August 25, 2010 Forfatter Share Skrevet August 25, 2010 Jeg hadde gs felger på min e90. ganske brei kant og ellers greie felger.synes disse passet perfekt Jeg kan se at kanten passer fint, men for min egen del er det ikke aktuelt med svart felg og blank kant. Føler det er litt oppbrukt etter de siste 2 årene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbg Skrevet August 25, 2010 Forfatter Share Skrevet August 25, 2010 BBS LM eller BBS CH er alltid en sikker vinner (replika for de billigere variantene)Edit: BBS LM inspirasjon, http://forum.e46fanatics.com/showthread ... tly+bbs+lm BBS CH på e46: Du har rett i at de er en sikker vinner, men føler de er best på e46? Eller er det bare meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Disse var jo skikkelig "classy". Blir litt over min prisklasse når vi legger til dekk, moms og frakt. Men jeg vurderer Regnet ut at med frakt og moms + Toyo TR1 kommer disse på 24500kr. Har du erfaring med å handle felger fra USA? Har ikke selv kjøpt fra USA, men de sender helt sikkert til Norge. Og ja, BBS CH funker bedre på e46 enn e90, det synes jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå