ullsokken Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Jeg bestillte selv i dag Session, du fikk meg tent på nyefelger tanken igjen. Takk skal du ha for fant nemmlig ut at de jeg har siklet på var på vei ut, fikk tak i siste settet og måtte bare slå til Som nevnt over her ja, det kan være lurt gå for 19" kanskje om det er kant. Gleder meg som en drittunge på julaften til å få mine... må bare få bestillt noe dekk å slenge på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbg Skrevet August 27, 2010 Forfatter Share Skrevet August 27, 2010 Gratulerer. Jeg må komme litt i orden å få kontroll på bank kontoen før jeg bestiller felger selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbg Skrevet August 27, 2010 Forfatter Share Skrevet August 27, 2010 Fant en felg til som kan være aktuell. Den er uten kant, men pen allikevel: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 Disse var jo kjempefine ! Passet utmerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå