316 Skrevet August 23, 2010 Skrevet August 23, 2010 Jeg har billån i Sparebanken rett utenfor døra di... Det er sansynligvis ikke det billigste lånet, men jeg føler meg komfortabel med å ha et sted å gå dersom et eller annet skulle oppstå. Har ingenting å utsette på de.
Wacman Skrevet August 24, 2010 Skrevet August 24, 2010 Mitt forrige, på E39'en og mitt neste på E91'en var/ kommer til å være hos BMW Financial services, men det er fordi jeg får ansattpriser der.
ehrnst Skrevet August 24, 2010 Skrevet August 24, 2010 tviler på du får 5-10 års nedbetaling på en bil til 40k Du kan få min 318tds for 45k om det er intressant. Den hadde jeg lån på når jeg kjøpte den i 2007, tok 40k i lån bilen kostet vel 60. Dette måtte nedbetales på 3 år.
jon///M Skrevet August 24, 2010 Skrevet August 24, 2010 ser du tenker på bil i 40000kr klassen og skal ha 5-10års nedbetalingstid, etter det jeg vet så mener jeg at bilen ikke kan være gammlere en 7år ved endt nedbetaling om du har lån med pant i bilen. men du får vel lån i banken som tilsvarer månedslønn x 3 uten noe form for pant.. til billån og mc lån har jeg bestandig brukt elcon, di er enkle og ha med og gjøre og lett og få lån der. om di er billigst vet jeg ikke noe om, for meg er det verd litt mer om di er flinke til kundebehandling og slikt.
Flextron Skrevet August 24, 2010 Skrevet August 24, 2010 De fleste banker finansierer bilen din hvis den ikke er eldre en 13 år når den er utbetalt. Så på en 5år gammel bil kan du få inntil 8 år nedbetalingstid. Egenkapital er er stor fordel da du får bedre renter. minimum 35 % av kjøpsum.
ehrnst Skrevet August 24, 2010 Skrevet August 24, 2010 fordi bilen mest sansynlig er for gammel, og for billig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå