Gå til innhold

M3 froint til E46 Cab eller Coupe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har leitet etter M3 front lenge til min E46 Cab nå men kun uten hel, GS har kun orginale (noe som koster sinsykt mye) Noen ider på hvor man kan få tak i en til en rimelig penge? (ikke brukt heller)

Skrevet

Yo Turok!

GS har front fanger til cab, men det er bare ikke ute på nettsidene dems av en eller annen. Sitter med katalogen dems foran meg her, og her står det til cab M3 look fra Rieger. koster 3100 kr. :) Ring de og hør. De har ikke kun originale. Originale fangere ville heller ikke passet din grunnet M3 har bredere forskjermer.

Skrevet

Rieger og "vanlig" M3-look er ikke like.

Riegeren er mer volomiøs og i mine øyne ikke like pen. Trust me, jeg har den selv :wink:

Skrevet

Tusen takk for svar folkens! :D var det jeg faktisk syntes om Riger sin og :) for jeg kjøpte M-tech 2 front fordi jeg ga opp og leite etter M3 front til bilen min, men når jeg fikk den lakert og montert ble jeg virkelig skuffet :( min store drøm er og lage en M3 Replica utvendig (med Riger sin leppe om sommeren) og istedenfor M3 motor så monterer jeg Kompressor :)

Skrevet

Ja du er vel ikke den eneste med M3 look prosjekter. Det som er greia er at det mange som fører detta, men når bilen ikke er bredda rundbaut så blir det så lite syns jeg :s

Og tro meg, breddinga er pes! Men altså, hey , vi liker prosjekter, gi gass og kom i gang med pressa først :D

Skrevet
Ja du er vel ikke den eneste med M3 look prosjekter. Det som er greia er at det mange som fører detta, men når bilen ikke er bredda rundbaut så blir det så lite syns jeg :s

Og tro meg, breddinga er pes! Men altså, hey , vi liker prosjekter, gi gass og kom i gang med pressa først :D

hehe :) takker så mye :) har en karosseri kompis som skal ta seg av bredingen, blir nok bare kaping av og gamle buene bak også skal jeg skaffe M3 skjermer som blir sveist på og alt det :P så skal prøve og gjøre skikkelig utav det ;) ikke bare front, bakfanger og sideskjørt :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...