Azeton Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Det er IKKE LSD på bilen! Skal dere ha bilde av en spesiell ting så er det bare og rope ut Jeg har ikke sjekket om det er brems eller ikke. Men tror nok det er åpen. Motor og alt som trengs for og få start er hold av til "Halbakken" på forumet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 åpen diff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Selges i deler altså? Crap hadde tenkt å kjøpe denne som vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 24, 2010 Forfatter Share Skrevet August 24, 2010 Selges i deler altså? Crap hadde tenkt å kjøpe denne som vinterbil hehe.. jeg trenger eksosen ser du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 24, 2010 Forfatter Share Skrevet August 24, 2010 åpen diff? Vet ikke.. Skal sjekke. Skal ta litt bilder av intriør også nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 (endret) slett Endret Juni 12, 2019 av Gjest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Ok. Sjekk. Er det diffbrems, så tar jeg den og kjørekomputeren. Gi meg pm i tilfelle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 26, 2010 Forfatter Share Skrevet August 26, 2010 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a_hansen Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 noe særlig rust på fram skjermene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 26, 2010 Forfatter Share Skrevet August 26, 2010 Ja, bilen er ganske rusten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Hei. Hvordan er panser og begge bakdørene? Rust, klarlakk flass, steinsprut, bulker, riper ? - Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 26, 2010 Forfatter Share Skrevet August 26, 2010 Er ikke noe og samle på fredrik. Panser er vel det eneste som ikke er noe spesielt rustet. Men veldig blass.. har samme farge på touringen min den skinner denne gjør ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Husk at jeg ska ha diffen Jeg SKAL ha den! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Er ikke noe og samle på fredrik. Panser er vel det eneste som ikke er noe spesielt rustet. Men veldig blass.. har samme farge på touringen min den skinner denne gjør ikke det Daså Takk for kjapp respons BTW, luka bak da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Hvordan er bakluka? Rust? Lakk? Hvor langt er bilen gått? Muligens interessert i speedometeret ditt. Hvis det er viser under 300.000 setter jeg pris på om du kan slenge ut et bilde av det. (PS, min bil er gått 240.000. grunnen til byttet er at tankmåler og display fungerer ikke helt ordentlig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå