sputnick Skrevet August 24, 2010 Skrevet August 24, 2010 Hei! Har en 325coupe som er ombygd til m3 bilen gikk og plutselig stoppet den Har ikke startet siden Har fått hjerne uten startsperre og ny motor osv ingen forskjell. Er det noen her som er intressert i og tjene seg penger på og få bilen til og gå ijenn? Bor i lofoten Kontakt info: Christian Grav 41403540 sputnick__@hotmail.com
M3 Yngve Skrevet August 25, 2010 Skrevet August 25, 2010 Hm, får man ecu uten start spærre på 3.2 da?
LianLi Skrevet August 25, 2010 Skrevet August 25, 2010 Ja, med litt customprogramering så går det Kjøpte en ecu uten spærre på selv til min gamle 328 hvilket hadde EWSII, funker smertefritt den dag i dag. Helt konge.
Øyvind L. Skrevet August 26, 2010 Skrevet August 26, 2010 Sjekk om den får bensin.. Sku ut en plugg.. Hvis ikke den får bensin åpner ikke dysene. Da tipper jeg at det er veiaksel sesoren som har tatt kvelden. Går bensin pumpa? Hvor lenge sveiv den før den stoppet? Hvis den typisk gikk i 2-3 sekunder før den stoppet så er det EWS som ikke er i orden.
Joachim_M5 Skrevet August 26, 2010 Skrevet August 26, 2010 kan høres ut som triggerfeil ja, men du kan jo bare teste med en dusj startgass. hvis den fyrer på gassen så har du et beninproblem, hvis ikke så har du et tenningsproblem. og har du et tennings problem vlle jeg sjekka triggerføler først.
Magnus M Skrevet Oktober 16, 2010 Skrevet Oktober 16, 2010 Du har verken bensintilførsel eller gnist? sjekka at ecu faktisk får spenning?
sputnick Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2010 har ingen av delene nei hvordan sjekker jeg om den får spenning da? bilen gikk jo før åsså stoppa den har jo bytta motor og motorel nett og fått fjernet startsperra fra ecu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå