maartn Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Hentet meg ny bil for litt siden, så det må vel bli en tråd om denne også. Det skal ikke gjøres så veldig mye med den, men noe snacks blir det alltid. Modell: E87 118i Motor: N46 (2.0) Gir: 5-trinns Manuell Farge: TITANSILBER METALLIC (354) Interiør: Delskinn FLASHPOINT/SCHWARZ (GCSW) Ekstrautstyr: 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 2MG M L.-A.W. DOUBLE SPOKE 207 M/MIX.T. 321 EXTERIOR PARTS IN BODY COLOR 337 M SPORTS PACKAGE 339 SATIN CHROME 4MG INT. TRIM FIN. ALU GLACIER SILVER 428 WARNING TRIANGLE 442 CUPHOLDER 473 ARMREST, FRONT 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 5DC FOLDING REAR-SEAT HEADRESTS 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 520 FOGLIGHTS 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 540 CRUISE CONTROL 662 RADIO BMW BUSINESS CD 7AX ADVANTAGE PACKAGE I.C.W. M SPORTS PACK. 704 M SPORT SUSPENSION 710 M LEATHER STEERING WHEEL 715 M AERODYNAMICS PACKAGE 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 8SP COP CONTROL 842 COLD CLIMATE VERSION 850 ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 885 SWEDISH/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET 896 DAYTIME LIGHTS FUNCTION 9AA EXTERNAL SKIN PROTECTION Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Nydelig bil org. også egentlig 1serien, men med litt større felger å litt senk så er du der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Det er nok en opplevelse å gå fra en 94 E36 til en E87 ja. Gratulerer veldig med ny bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet August 25, 2010 Forfatter Share Skrevet August 25, 2010 Takk! Jepp, det merkes Jan Tore. I ettermiddag har jeg og en kamerat begynt på en skikkelig shining av bilen. Full gjennomgang utvendig, innvendig og i alle kroker. Skal prøve å bli ferdig i morgen å da skal jeg få tatt flere bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 Gratulerer med ny bil! Denne blir du nok fornøyd med. Har selv en E87 i familien, gode biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 Gratulerer med fin 1er Martin! Hvordan syns du motoren i denne er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 Gratulerer med herlig bil! Med m-sport syns eg faktisk høyden og stivheten er akkurat passe på disse bilene ser frem til flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet August 27, 2010 Forfatter Share Skrevet August 27, 2010 Gratulerer med ny bil! Denne blir du nok fornøyd med. Har selv en E87 i familien, gode biler! Jeg er absolutt fornøyd. Prøvekjørte E87 både med og uten m-pakke og bestemte meg raskt for hva jeg skulle ha. Uten m-pakken blir de kjedelige i forhold. Gratulerer med fin 1er Martin! Hvordan syns du motoren i denne er? Takk! Motoren overasket meg igrunn. Mye hissigere enn 320'en jeg har. Den er tung og treig i forhold. Raskere 0-100 på denne også, så jeg er fornøyd. Forbruket ligger på ca 0,6 på langkjøring (100 km/t +) og 0,7-0,8 på bykjøring. Gratulerer med herlig bil! Med m-sport syns eg faktisk høyden og stivheten er akkurat passe på disse bilene ser frem til flere bilder Takker! Kombinasjonen mellom framkommelighet, komfort og stivhet er helt perfekt. Det er vel det som skal være meningen også. Jeg kommer ikke til å tukle med understellet. Detailing jobben på den ble ferdig i går, men glemte selfølgelig kameraet. Skal ordne noen så raskt som mulig over helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Hvor ble bildene av? Gratulerer med ny bil, har ikke fått med meg denne Finfine å kjøre de 1-seriene, har testa 120cd med absolutt alt av utstyr, veldig kjekk bil å kjøre, fikk meg til å tenke på E30 med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet September 14, 2010 Forfatter Share Skrevet September 14, 2010 Har vært så mye å gjøre på jobb (lange kvelder) at jeg ikke har rukket å ta noen i det siste. Skal få ordnet det asap. Ja, veldig morro å kjøre. Når jeg skrur av DTC slipper den veldig lett også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 Så bilen idag tidlig faktisk, både den og E36'n like ved hverandre.. Skulle ikke du flytte til skarbøvika? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet September 14, 2010 Forfatter Share Skrevet September 14, 2010 Jeg flytte til skarbøvika? hmm, nei.. Men er på boligjakt utenfor sentrum med carport/garasje da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 Øwregata ja, 1'ern var vell i gata som går på tvers Syns å huske du nevnte noe om skarbøvika en gang, men kan vere det bare er meg som tuller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet September 14, 2010 Forfatter Share Skrevet September 14, 2010 Riktig, den bruker å stå der siden det er ingen andre som parkerer rundt. Kikket vel på noe i skarbøvika for lenge siden, men ble ikke noe av.. så kan være jeg nevnte det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 PEN!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå