ZhilleN Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Kjøpte meg en passat 1.8t, trengte litt plass, og litt nyere bil, så da ble det passat. Km : 200000 modell : 2000 motor : 20vt 4 sylindret 1.8 turbo Vet ikke om dette er noe og legge ut på bmwforum.. men det går vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Syns faktisk den type passat er ganske så fine eg, både innvendig og utvendig så ut som lakken var blank og fin ivertfall, gratulerer med ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 25, 2010 Forfatter Share Skrevet August 25, 2010 Ja, liker den veldig godt, er delskinn med alcantara innvendig, veldig fornøyd med bilen Blir nok rs6 18" eller 19 til våren, eller bbs, + litt småtteri etterhvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Hvis alle skulle legge ut bilder av hver enkelt bil., i et nytt topic., da blir det et jævlig rot!! ha respekt for at det er et Bmw forum., gå heller på bilforumet.net med det rælet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 25, 2010 Forfatter Share Skrevet August 25, 2010 Ræl?!! Jaja.. Jeg tenkte jeg bare skulle kaste ut og vise bilen, er jo trossalt vært på bimmers i snart to år.. jeg har jo fortsatt bimmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Gå på vwnorge og legg ut bilde av en Bmw., å se hva de sier da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Drit i hylle! Fin Passelat ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Hylle - kjøretøy: e30 "Hvis alle skulle legge ut bilder av hver enkelt bil., i et nytt topic., da blir det et jævlig rot!! ha respekt for at det er et Bmw forum., gå heller på bilforumet.net med det rælet!" trenger jeg å si mer? forøvrig så syns jeg de servelatene er tøffe, men offroad-versjoner er jeg dessverre ikke fan av.. her må det helt nedpå skal det være noe tess:) ellers en fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 25, 2010 Forfatter Share Skrevet August 25, 2010 Hehe takk for det 316, er jo alltid morsomt med noe nytt, det er jo også en tysker da.. Just-turbodiesel : Ja sant det, men nytter det her til lands? Må jo ha justerbart i så fall, synes dem er dritfine når dem ligger helt nedpå og sleiker asfalt sjøl, kanskje det blir justerbart etterhvert, hehe felger og div. står først på lista. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå