Gå til innhold

Embrets E21 - Status ved inngang til 2016


Embret
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...

Da har det kommet ny delebil på gården. En '81 323i.

Planen nå er vel å prøve å få godkjent ombygging av den svarte til 323.

Så nå har jeg et 323 understell til overs tilsalgs. Også kan noen få karroseriet hvis noen vil ha det da jeg har tatt ut motor og drivverk. Henta den i sverige i går, og momsa den inn.

Litt bilder av dele bilen og bmw parken min :)

oo3qw0edhq91emexgvou.jpg

9zgkg7azw5hfo52hr4ak.jpg

s3ipehqfmc53ogiocx9g.jpg

ih7umyndoouvkeh7bxyn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde pynter MYYYYYE på sannheten.. Bare rust på den desverre... Ellers hadde jeg nok registrert den og..

Kunne egentlig tenkt meg takluke på den sorte og...

Men skal sveise inn ny bakplate for dobbel eksos osv på den svarte så det blir ordentlig da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde pynter MYYYYYE på sannheten.. Bare rust på den desverre... Ellers hadde jeg nok registrert den og..

Kunne egentlig tenkt meg takluke på den sorte og...

Men skal sveise inn ny bakplate for dobbel eksos osv på den svarte så det blir ordentlig da...

Om du sjekker tråden min ser du litt mer som må gjøres for å få dobbel eksos..:) bakplata er jo bare og skjære utav og false litt..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jås: Har vært på tråden din å sett ja.. :)

635csi: Er noe dritt når det er så mye rust ja.. Den her er ikke mulig å redde tror jeg.. Rust overalt.. At den ble eu godkjent i sverige i fjor er over min fatte evne.. Håper jeg får godkjent det ja.. Bekymret da det gjelder vekten men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Da er godbilen i garasjen igjen for litt pleie. Fant 2 rust hull i gulvet på hver side foran da jeg skulle bytte cluchpumpa i vår. Tenkte jeg skulle få tatt det nå siden jeg skal lakke opp igjen understellet på stolene.

Etter jeg skal på treff her på rena den 27. Så skal jeg bestille time på biltilsynet for fjerning av bevaringsverdig og godkjenne senk. Så begynner vel ombygginga til 323.

3mlkt5t7t6fop8xry1lu.jpg

sc3ea58glbwnrw75l7cp.jpg

nedd7hta8v96zizp6mln.jpg

002echd8msvw8y8utatr.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Idag bestemte jeg meg for å fikse litt på bruksbilen. Har hatt det i tankene lenge, men satte igang i dag.

Synes ikke bilen kledde frontlyktene med blank innmat i, så bestemte meg for å åpne de og lakke innmaten svart. Lest om hvordan det gjøres på nettet, men var ganske nervøs da lyktene ble satt inn i stekeovnen..

Men det funket veldig bra, og jeg fikk lakket delene jeg ville og "bakte" de sammen igjen.. Ble veldig fornøyd med resultatet... :) Byttet også til sort grill da jeg synes det ble litt penere.

Før jeg begynte:

ak8v1hfjgysy1su8dj4k.jpg

Lyktene demontert og klare til steking...

sebdoawiibu6yt1th7pc.jpg

Her skal det bakes.... :)

w1168q6y21wsz0ha80mj.jpg

Gikk lett ifra hverandre... Littt varme men... :P

whc0pf0sawjb13tvkdav.jpg

Det ferdige resultatet... Mangler bare en vask i morgen nå så...

q8oe4cws0mb7f3akmhdx.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Da blir det tur til BT i morgen for å prøve å godkjenne senking. Også få fjernet bevaringsverdig fra vognkortet.

Så da har jeg satt på BBS mahle felger og byttet alle lyktene til orginale.. Ble litt rart å se den sånn synes jeg..

i8lae2p6d9xxcjyufu4h.jpg

twv15md7cxavo84iuq7t.jpg

pltkm4c5poldxhp8v6dw.jpg

Tok et lite bilde før jeg begynte også... Fått malt garasjen, så nå kan bimmern få litt mer oppmerksomhet...

1wv245ul0i6bgyscx6tn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...