Embret Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 (endret) Da har jeg endelig fått handlet meg e21 prosjekt. Vært i stockholm og hentet en '79 320 i dag. Bilen har hatt en eier fra 1979 og til 2009. Og en eldre kar etter det. Bilen er så og si helt strøken.Planer:Ny lakkFelger (Noen som har noe fett til e21??) Mest lyst på bbs rs, men er vel vondt og få tak i.Bygge om til 323i. Skulle fått tak i en delebil her.Senking (Bestilt)Sota frontlykter og blinkere (Bestilt)Sort interiør. Lest noe om at det kan passe fra e30. Stemmer det??Også har jeg fryktelig lyst på orginal motorsport front, men det blir vel som å finne nåla i høystakan. Her er noen bilder av den;Bestilt time hos BT den 14'ende nå for godkjenning for norsk skilter... Gleder meg :) Endret Januar 2, 2016 av Embret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaugen Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Dette må vel nesten være et samleobjekt.. Ta godt vare på den og hold den så orginal som mulig. Ikke mange E21 som er så godt holdt. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Den bilen der fortjener ikke stort mere enn senk og feite "old school" felger og et fortsatt fint liv, som i stor grad ser ut for at den har hatt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 denne så utrolig strøken ut. ville heller beholdt denne original, finn en annen til å bygge om men skjønner godt at du vil ha nedi 6er. holdtpå å kjøpe en slik selv en gang, men var så mye rart med den.. senk og bbs felger så er de dritfete de der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind_MH Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Denne så strøken ut! Du må holde denne mest mulig orginal, er ikke mange igjen av disse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Embret Skrevet August 26, 2010 Forfatter Share Skrevet August 26, 2010 Skulle hatt 6'er ja... Også 5trinns kasse.. Kjørte 56mil med den i går med 4trinns kasse uten radio... Ble litt ør i hodet av turtallet etthvert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Denne hadde jeg ikke villet gjort så mange forandringer på hadde jeg vært deg Kul bil med herlig farge. Tror kanskje den vil holde seg bedre i verdi i originalstand Men skulle du likevel mot all formodning bygge om denne, så vil jeg anbefale nytype sidespeil, og Kamei frontspoiler hvertfall, samt et sett med klassiske hjul og moderat senk. Huff, fikk lyst på E21 igjen jeg også nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 den var nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Digg bil! Senk og BBS ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 gratulerer med flott eksemplar.. bare tull å holde den original, senk og felger trengs, så kan du eventuelt montere tilbake originale fjærer og felger om du skal selge den seinere.. noe jeg håper du ikke gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Enig med flertallet her,ville ikke gjort så store inngrep på denne bilen...bedre å finne et mer skabbete eksemplar å starte med.. Ellers tror jeg du vil få problemer med å få godkjent 6'er,jeg fikk vertfall ikke det...ble for stor endring i vekt. Senk og felger gjør MYE med en e21.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 M10B20 er jo forresten en småkvass liten motor det Jeg prøvde broderen sin E21 med tilsvarende motor den gangen jeg rimelig kjapt konverterte fra Opel til BMW for mange år siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 M10B20 er jo forresten en småkvass liten motor det Jeg prøvde broderen sin E21 med tilsvarende motor den gangen jeg rimelig kjapt konverterte fra Opel til BMW for mange år siden Stemmer,enda en grunn til å beholde 4'eren,pluss bedre vektfordeling vil jeg tro... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Bare litt senk og 16" BBS RS, med grønt senter sammen farge som bilen. Da kan du tusle rundt og kose deg. Disse kommer til å bare stige i verdi også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 nydelig bil..det rare er at sånne bilen kan bare ha en sånn stygg farge...det kler dem rett og slett.hadde blitt rå med tyskerstuk og 16" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå