Embret Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Skrevet Juni 20, 2011 Laudrup: Takker Superturbodiesel: Var å kikket på bakluka på delebilen nå, og den hadde mye bulker desverre..
Leadfoot Skrevet Juni 23, 2011 Skrevet Juni 23, 2011 Har du alle fire av de bakfelgene som står på delebilen? Zender tror jeg?
snorrebmw Skrevet August 10, 2011 Skrevet August 10, 2011 Blitt pen denne,, ",) Har du litt info om hvordan inpress du har på felgene F og B..? Hva sier BT når du allerede har modifisert bilen for du har levert papirer på typegodkjenning for å få regget den om. Gikk ikke med min her i Skien. Hvor bestilte du papirer fra ??
Embret Skrevet August 11, 2011 Forfatter Skrevet August 11, 2011 Jeg har et25 foran og et20 bak. Har måtte space rundt om med 5mm da.. Skal sette på igjen orginal lykter osv før jeg viser den.. Lakk kunne jeg bytte såfremt det var en orginal lakk på denne bilen.. Men man vet jo aldri med BT.... :-/ Prøvde først å få papirer fra BMW norge, men de klarte ikke skaffe det, så jeg fikk hjelp fra han i tyskland.org. Han skaffet de fra tuv i tyskland. 1500,- mener jeg at det kostet.
hypah Skrevet Oktober 17, 2011 Skrevet Oktober 17, 2011 Embret? Du har vel ikke tilfeldigvis pleid å vært på elverumsdagene de siste årene? Hembrentn?
Embret Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2011 316: Klar over det... Hehe.. Er litt EL problemer etter lakkering. Skal inn i garasjen for vinteren nå, så blir vel tatt hånd om det sammen med mye annet. Hypah: Er noen år siden jeg var der sist tror jeg, men skjer jo at jeg er der. Er jo bare noen mil unna så...
hypah Skrevet Oktober 18, 2011 Skrevet Oktober 18, 2011 Så det er ikke deg jeg har møtt på fylla 2 år på rad? er et par år siden jeg var der og..
hypah Skrevet Oktober 18, 2011 Skrevet Oktober 18, 2011 Haha, knut til fornavn? Hvis det er deg så lagra du deg selv som hembrentn på tlf
Embret Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2011 Da er det nok ikke meg.. Heter Embret Østerås jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå