Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Sitter her med en ganske så original BMW E46 320iA '99, som jeg kunne tenkt meg å freshe opp litt. Kom gjerne med forslag!

Prøver å gjøre dette så rimelig som mulig, da jeg egentlig sparer til E90.

52pjrvftwfqr2zod59k6.jpg

Har bestilt nye Depo angel eye lykter fra the bay. Sotede blinkers følger med, men er litt usikker på om jeg skal skaffe noen hvite, eller beholde de som følger med. Hva synes dere?

7jpv6l75r6t85hvgd3w6.jpg

Ny spoiler fra the bay;

zpiu57e2ek66ikusvsj0.jpg

Vurderer nå nye baklykter fra Depo. Litt for mye "shine" i de kanskje?;

qpuhvww3k7vf0mwns3jj.jpg

Hva annet bør jeg ordne, som er relativt rimelig? Har 18" felger i tankene... men så var det prisen da...

Legger ut bilder etterhvert som jeg får montert nye deler (:

Skrevet

Fin bil med masse potensiale :D

Senk og felger bør alltid komme først imo. Mye billige felger på bruktmarkedet og senk er ikke dyrt hvis du skrur selv :wink:

Nye skilt. Koster 150-200kr for nye i plast inkl holdere.

Behold blinklysa som følger med. Fineste du får til E46. :wink:

Ikke glem skjermblink. Også her syns jeg "sota" er finest.

Bak ville jeg gått for LED :wink:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/02-05-BM ... ccessories

Ble mye lys her men :P

Skrevet

Blir nok litt senk, bare jeg finner noe som er rimelig nok. Er dårlig med skruing på meg... Skal byte lysene selv, men når det kommer til senk og slikt overlater jeg det til noen som kan det (:

Nye sideblinkers skal bestilles:

Er litt i tenkeboksen etter jeg så de baklyktene du linka til. De koster litt mer, men de er samtidig fetere!

Vurderer nå å gå til innkjøp av takspoiler. Blir det bra, eller "harry"? :D

bko0mm3s1lq2p97rwzmq.jpg

Er det "lov" å senke før nye felger er på plass, eller bør det gjøres så og si på likt?

Skrevet

Hvis du vil ha billig senk, er vel TA Technix veien og gå. Hvis du vil ha justerbart vel og merke (www.partsandretards.com). Koster vel rundt 3000kr.

Troor jeg hadde vurdert senk først, også felger. Synes ikke 18-19" på orginal høyde er så attraktivt, men det er jo bare min mening :P

Kanskje lakkere nyrene sorte (ser ikke ut som du har så spesielt mye mer i chrom utifra bildene?).

www.gsbildeler.no har jo en del tøft av felger som ikke koster skjorta.

Ellers enig med Lars over her, lykke til :)

Skrevet

Takk for svar!

Da blir det nok senk først. Tror jeg skal være på leting etter noen greie brukte felger fremover. Kanskje M3 felger? (:

Har chrom lister over dørene, men svarte griller kan kanskje bli bra!

Da var også nye sideblinklys bestilt! Igjen ble det Depo. Pris: 170Kr ink. frakt :D

5gagd56gr79tc8wdbzrc.jpg

Skrevet

Da var nye Depo baklykter bestilit! Det ble de jeg postet bilde av tidligere. Klomplett sett med lykter bak til den nette pris av 1300Kr inkludert frakt.

Har også gått til innkjøp av H7 pærer! Disse kostet; hold dere fast... 26 kroner! :D Hvordan kvaliteten er gjenstår å se!

8jejr7b2skaeuza2tce5.jpg

Her er et bilde av en griseharry beltespenne jeg fikk i posten idag! 80Kr på the bay :D

ceo86np94uw5q1e9h98a.jpg

Skrevet

Et lite tips til hvite blinklamper; kast de oransje pærene og kjøp sånne som ser blå ut, vi har sånne på jobben,ser mye kulere ut i lykta når den ikke blinker. (blinker jo seff oransje de også,men ser "blå" ut)

Skrevet

würth har dem i alle fall.. jauda,kan kjøpe dem av meg,men da må du komme innom jobben. Husker ikke hva den typen pære heter,men de er absolutt ikke uvanlige,så evt. spør på en bilrekvisita? Hvor i landet holder du til?

Skrevet

Da var lykter montert. Fikk hjelp av en kamerat til montering og slikt, så takk til han!

Baklykte og blinklys er på vei. Fikk også spoileren her om dagen. Er egentlig bare en gummilist med dobbeltsidig teip. Skal bli spennende om det blir bra etter lakkering!

Her er noen bilder av prosessen :D

gfa0za2mfu6ysg9y74s0.jpg

Byttinga igang!

adej5lgw8y03x5fnxh7d.jpg

Og her er resultatet!

yeeioqfdmoo9g7kz8kh0.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...