OddM/// Skrevet August 31, 2010 Forfatter Share Skrevet August 31, 2010 Jepp! Baum hører med i førstebilen, bmw eller ei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 Sant Har en sånn jeg og men har bare ikke fått den inn i bilen enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddM/// Skrevet September 23, 2010 Forfatter Share Skrevet September 23, 2010 Har ikke gjort så veeeldig mye med bilen i det siste, men noe har jeg gjort -Led skiltlys -Pop-anlegg! Bilder kommer når jeg er ferdig med å trekke kassen og diverse -Bestillt meg blank shadowlinefolie fra Bmwshadowline.com Skal legge ut resultat når jeg er ferdig Led skiltlys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet September 23, 2010 Share Skrevet September 23, 2010 det ledlyset var fint! hvor kjøpte du det odd markus? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddM/// Skrevet September 23, 2010 Forfatter Share Skrevet September 23, 2010 Ehhmmm.....Biltema Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet September 23, 2010 Share Skrevet September 23, 2010 å? dei må du visa meg på skulen imårå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet September 23, 2010 Share Skrevet September 23, 2010 Damn det ble nice ! Har selv bestilt 18" 9" bredde av samme felger som deg til vinterfelger. De har bare 40mm kant da. Hva slags dim har dine felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddM/// Skrevet September 23, 2010 Forfatter Share Skrevet September 23, 2010 Mine er 19" og 9,5" breie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 Var det jeg regna med =) er det 9,5" foran også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 Syns den A-leppa kledde bilen kanon bra å litt av en førstebil du har, det må jeg si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddM/// Skrevet September 24, 2010 Forfatter Share Skrevet September 24, 2010 Takk skal du ha Er veldig fornøyd med a-leppa selv, så tror ikke det blir bytting av den på en god stund jaffal. Viss jeg skal ha mer styling må det eventuellt bli en m5 bakfanger viss ikke det vil se helt teit ut da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddM/// Skrevet September 24, 2010 Forfatter Share Skrevet September 24, 2010 Var det jeg regna med =)er det 9,5" foran også? Nei ikke 9,5" foran, 8,5" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddM/// Skrevet November 2, 2010 Forfatter Share Skrevet November 2, 2010 Tok meg en liten photoshoot igår: Gjort siden sist: -Sorte m5 nyrer -M5 leppe på bagasjelokk -Foliert listene rundt rutene i svart blank (kune ene siden foreløbig) -Anlegg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddM/// Skrevet November 2, 2010 Forfatter Share Skrevet November 2, 2010 Ett par bilder av anlegg: Jeg valgte å "gjemme" vekk forsterkeren der navi og cd veksler er i noen biler, dette gjorde at det ble mye ryddigere. Og siden jeg fortsatt er litt fjortis av meg måtte jeg jo ha neonlys på subben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Ser kjempebra ut dette Hvordan så de skiltlysa du fikk tak i på biltema ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå