OddM/// Skrevet November 2, 2010 Forfatter Share Skrevet November 2, 2010 http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bilti ... arer-12-V/ Nr 421928 kjøpte jeg, men jeg tror det kan være lurt å kjøpe de som er mindre, jeg måtte tvinge dem inni siden dem var litt for store. Lyset "flimmrer" og litt, men ikke noe du legger spessiellt merke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 såg du hadde fått tak i nye skilter på bildene på side 3 vurderer slike selv...grunnet risiting i skiltramme (basskasse) uansett er det noen som har basskasse i bilen med de nye skiltene? plastskiltene? som har det problemet med risting? skiltene er vel laget på den måten at det skal unngåes kansje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddM/// Skrevet November 2, 2010 Forfatter Share Skrevet November 2, 2010 Er de vanlige plastskiltene ja Har klart å redusere ristingen ganske bra med enkelt å greit å presse isolasjon (glava) mellom skiltholderen og flaten på bagasjeromslokket Kan nok gjøres litt mer "skikkelig" med å skru skiltholderen fast med noen ekstra skruer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Litt vanskelig å skru den fast med flere skruer, har kun to fester bak på luka. Ellers må du bruke karosseriskrue å skru inn i luka da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddM/// Skrevet November 2, 2010 Forfatter Share Skrevet November 2, 2010 Ja det er vell ikke så lurt med tanke på rust Dobbelsidig tape på hele skiltholderen i tilegg til de to skruene kan vell og være en løsning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Jeg har slike svarte gummi knotter som er beregnet til møbler. De er fine som dempere bak skiltplata, tåler vann og sitter godt i plast, og er billig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Jeg har slike svarte gummi knotter som er beregnet til møbler.De er fine som dempere bak skiltplata, tåler vann og sitter godt i plast, og er billig. Hvor kjøpte du de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 gnilb : Dem selger det på møbelbutikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Går det ann å bli mer tjukk i hue? Selvfølgelig gjør dem det, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Går det ann å bli mer tjukk i hue? Selvfølgelig gjør dem det, hehe Hehe, skjønner at du er litt som meg, mest intesert i å bruke sofaen enn å renne i butikken og se på ny Hvis du klarer det, så har de nok slik på ikea. Men mener jeg har sett at de har de svarte gummi knottene på europris også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Hehe, det stemmer nok Da blir det tur til Europris i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddM/// Skrevet November 4, 2010 Forfatter Share Skrevet November 4, 2010 Kan noen forklare meg hva i all verden dette er?: Fant den bak ett panel i taket, ser det står GPS på den, men jeg har da ikke noe GPS i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Kanskje det er sånn politiet holder øyet med deg? Neida Jeg vet ikke hva det er Hvor i taket fant du den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddM/// Skrevet November 4, 2010 Forfatter Share Skrevet November 4, 2010 Hehe! Den var sånn ca på midten, tror det er lyspanel der i noen E39'er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Sjekka litt på koed og jeg lurer på om det ikke er en antenne forsterker Formen på den du har i taket ligna på den på koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå