Gå til innhold

Kristiansand - Noen som er flinke med Vanos?

wabby
 Share

Anbefalte innlegg

Hei,

har lyst å bytte vanosringen på min maskin og lurer på om det er noen i området som har gjort dette før og kunne tenkt seg å begi seg ut på dette igjen... :)

Plass å skru er ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkel vanos.

Var med en som byttet ringer på en dobbelvanos. Han bommet med en tann eller noe og måtte levere inn bilen for å få stilt alt på plass igjen. :S

enkel vanos er OK å bytte . det klarer du fint selv bare få tak i verktøy til å låse kammene og registeret så kan du ikke kjøre noe galt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det verktøyet da... :S

Har du? :) Så kan du jo gjøre jobben om du er i området en dag?

PS: Du som bor i Mandal, kan du stikke innom denne mannen og si at du skal ha et sett M5 grøftelys til E39. Fyren tar ikke telefonen mer og hører ikke noe ifra han.

Per Magne Stensland

Stensland, 4520 Sør-Audnedal

- Mobiltelefon – Privat

975 73 321

Mannen driver stor butikk på finn som "Carparts Per". Har handlet av han tidligere uten problemer, men nå unnlater han å gjøre opp for seg. Nesten så jeg vurderer å anmelde han for svindel og få fjernet alle annonser han har på finn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det verktøyet da... :S

Har du? :) Så kan du jo gjøre jobben om du er i området en dag?

PS: Du som bor i Mandal, kan du stikke innom denne mannen og si at du skal ha et sett M5 grøftelys til E39. Fyren tar ikke telefonen mer og hører ikke noe ifra han.

Per Magne Stensland

Stensland, 4520 Sør-Audnedal

- Mobiltelefon – Privat

975 73 321

Mannen driver stor butikk på finn som "Carparts Per". Har handlet av han tidligere uten problemer, men nå unnlater han å gjøre opp for seg. Nesten så jeg vurderer å anmelde han for svindel og få fjernet alle annonser han har på finn.

Er i kr.sand vær dag jobber der HEHe men har så mye å gjøre + har klart å tuste vekk verktøyet mitt.

Hmm han driver veil ei sjappe i sprangrei\lindesnes. er et stykke unna meg, er vel en god time fra kr.sand

jalla fyr :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass ja. Var jo dumt :( Har tilgang til et finfint verksted man-tors fra 1730 -> 2200 ser du...

Vet hvor broren til jallafyren bor i kr.sand så tenkte å ringe på der og be han ordne opp med grøftelysa, om ikke kommer det anmeldelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...