Gå til innhold

Glenn-Andre sin 1983 E24 635CSI- prosjekt Eu godkjenning.

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Anders di tøs, dette er en klassiker ikke en fast and the fourius bil :P neida, skjønner hva du mener.

Kjekk82: Er ikke medlem av CCN jeg, men må nok melde meg inn snart da :)

Du kan melde deg inn på treffet når du kommer dit :)

Skrevet

Ja kansje jeg får gjøre det da :)

Har ikke fått gjort så mye den uka her bortsett fra justert panseret og bytta lufteskrua på termostathuset siden den var brukket, men i morra skal jeg på verkstedet så får prøve å få gjort noe da.

Men kikka litt på fronten min å lurer på hvordan jeg skal få festet skiltet (når den tid kommer), noen som gidder å ta bilde av det ?

Skrevet

Om du ser på bildene av min, som er på linken under her så ser du hvordan jeg har festet mitt.. Må bare bøye litt på det og skilt plate er bare å glemme da dei knekker ;)

Skrevet

I selve fangeren forran på min er det hvertfall gjenget opp/muttere innvendig i fangeren. Er såpass knekk på fronten at det ene veteranskiltet jeg satte på bilen forran flasser malinga av på tallene.. Nyere typen blekkskilt går det veldig fint å bøye, de nye plastskiltene tror jeg knekker om man vil ha det pent..!

39935_10150238991850341_801705340_14247882_6040753_n.jpg

Ser skruene her, da jeg bytta skilt var det bare å skru rett inn i hullene i fangern og skruen begynte å dra med en gang så regner med at det er gjenga opp eller er muttere inni der :)

Husker denne bilen lå ute for salg med ulyder fra motor, hva er det som er gjort med motor? Hvordan er bilen å kjøre? Mye slakk i drivlinje?

Skrevet

Hei, hilste på deg på XXL bygget.

Motor er byttet, er ingen ulyder iallefall.

Bilen virker frisk og rask, skal vist være byttet clutch for litt siden. Skal straks bestille nye foringer i bakstilling.

Edit: jeg har ingen fester i fangeren til skiltet mitt som jeg har funnet, kan ta bilde etterpå.

Skrevet

Ingen som veit hvordan jeg fester skiltet ?

Bestilte litt deler nå, fikk bestilt feil da det er dårlig forklart av Koed at det er ett sett med foringer og ikke bare èn foring så da håper jeg de ser mailen min før de ordner bestillinga mi.

Dette blei innkjøpt:

2719g Støddæmper, bag x2

31-12-9-058-819 Bøsningssæt, for (sæt med 2 stk.) x 2

33-31-1-130-488 Bagbrosbøsning E28+E23+E24 (500-026) x2

Kom på 2400 og noe inkl frakt.

Skrevet

Angående skiltet ditt, du trenger vel noe slikt som dette for å gjøre det originalt:

v3i43acg4wp62jrvw0bh.png

Skriv inn de siste 7 sifferne i karosserinr på realoem.com, gå til 'vehicle trim', deretter 'bumper, fron'. og kikk litt der.... Det er vel en m-tech front du har?

Skrevet

Gs selger ikke den der..

Hadde prøveskilt i går og i dag å må si det er en del folk som snur seg da jeg kjører forbi, var også en som stoppa meg i går for å kikke å prate om bilen :)

Morro at folk legger merke til bilen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...