jandaa Skrevet November 13, 2010 Forfatter Skrevet November 13, 2010 Da oppdaterte jeg litt om infoen om planer osv på bilen min på side 1 Ligger og masse fine nye deler og venter på meg når jeg kommer hjem, powerflex foringer og startrec lykter har jeg og fått kjøpt;) må bli ferdi med understell og motor denne frituren, så har å henge fingrene i!! men står gaanske fast på fargevalg av bilen.. noen som har forslag?? vil ikke ha svart siden forige bilen min var det, litt variasjon må man ha;)
Østgaard Skrevet November 14, 2010 Skrevet November 14, 2010 viewtopic.php?f=14&t=170272 Ratt til salgs
jandaa Skrevet November 14, 2010 Forfatter Skrevet November 14, 2010 http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=14&t=170272Ratt til salgs takker ;D
winchester Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 hehe, har lurt på en mørk koksgrå farge så den ikke blir for lik alle andre, noe lignende man ser på nye bmwer tror det blir bra, men har jo god tid til å velge farge enda. Svarte lister skal jeg ha, men har ikke funnet svart låselist for frontrute og bakrute til preface.. noen som vet om det er laget? jeg har liggende til frontrute jeg trenger til bakruten og! vet ikke om noen plass de selger nytt da? Jeg kjøpte sorte låselister fra Koed. Blir spennende og se hvor dette ender, ser ut som en meget bra start
Vegah Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 likte ikke helt denne rusta, men har jo for all del potensiale. Pris for Brock B1?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå