Dirty Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2010 hva skjer på rudskogen nå?Finner ikke noe på terminlisten en gjeng fra sørlandet har leidbanen åpent for alle? Er noe påmeldig å greie. så vet ikke rett å slett
Dirty Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2010 skulle ta ut frontruta av donorbilen. joda klarte å knuse den typisk. bilen må være klar på søndag. ellers får jeg ikke kjørt noe på rudskogen. så sliter litt med tiden
-Erik- Skrevet Oktober 12, 2010 Skrevet Oktober 12, 2010 Aaaah..! Jævlig dritt. Men må da være mulig å skaffe en før søndag
Dirty Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2010 Aaaah..! Jævlig dritt. Men må da være mulig å skaffe en før søndag Joda har fått tak i ny nå. men faen går mye penger fortiden dette kom jeg på i farta. er jo litt , spess når man har fulljobb å samboer som tar 20 timer av døgnet MÅ Fikses bolt til diff\mellomaksling Gå over bakstillinga Snu giroverføringen bytte mutterene\skive på mellomakslingslageret sette på eksosklemme bak lyspærer bytte speedometer koble opp hastighetsmåler Lage stolfester vindusheisene skru fast taklukekasetten montere panserlåsene feste vanntanken bytte olje Montere varselysbryter montere indre og ytre ledd 4hjulskontroll lekasje\ bremserør høyre stabbstag framme Lage fester til 4punkt bolt til pedalsett montere frontruta innmat i dørene
babjorn Skrevet Oktober 12, 2010 Skrevet Oktober 12, 2010 Grei liste som skal gjøres før søndagen hehe
Dirty Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2010 Hehe yes, og har sikkert 10 ting til som jeg vet må gjøres Men men går nok dama skal jobbe i helga. så da kan jeg være i garasjen sitter bare å venter på å bli ferdig på jobb nå masse gromdeler som også skal monteres
-Erik- Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 Endeel du skal gjøre før fredag ja. Redbull er din venn med andre ord? Lykke til
Dirty Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2010 Endeel du skal gjøre før fredag ja. Redbull er din venn med andre ord? Lykke til Hehe egenprodusert energidrink. litt adhd og rødbrus så er jeg i taket Fikk gjort endel idag da bolt til diff\mellomaksling Gå over bakstillinga Snu giroverføringen bytte mutterene\skive på mellomakslingslageret sette på eksosklemme bak lyspærer bytte speedometer koble opp hastighetsmåler Lage stolfester vindusheisene skru fast taklukekasetten montere panserlåsene feste vanntanken bytte olje Montere varselysbryter montere indre og ytre ledd 4hjulskontroll lekasje\ bremserør høyre stabbstag framme Lage fester til 4punkt bolt til pedalsett montere frontruta innmat i dørene blinklys og hovedlys leppe og gt splittere lufte kløtsj vindusviskere var noe alvorlig galt med elnette bak i bilen, så klippa vekk alt. driver nå å legge opp nytt. ene baklykta er ferdig. så ikke så mye igjen
-Erik- Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 Drar paraleller fra den som virker da? Kanskje ikke med blink om du skal ha det
Dirty Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2010 Drar paraleller fra den som virker da? Kanskje ikke med blink om du skal ha det Når jeg først har lagt opp alt nytt til den ene. så legger jeg opp til den andre også. så blir det skikkelig saker. får hjelp av kammerat som jobber med El. så blir 100
Dirty Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2010 Går ikke min vei. var nede i pausen på jobb å hente noe. joda den svetter olje fra bunnpanna. Morro. masse drøpp på gulvet!
Dirty Skrevet Oktober 15, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2010 Skal av å leie prøveskilter for helga. Gøy Gøy kommer vel no video og nye bilder
M3 Yngve Skrevet Oktober 15, 2010 Skrevet Oktober 15, 2010 Ikke mye gøy å kjøre på 15" hjula da. Du har jo nok hk til å hærje med 17" dekk her. Er jo mest 17" å finne rundt nå vel? Bilen har blitt bra den, men få på noen andre felger da, ikke står 15"
Dirty Skrevet Oktober 15, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2010 hehe blir nok 17 ja Joda skulle kjøre bilen hjem fra verkstedet just. så tok den faen mæ nedi inn til huset. så sprakk jo skjørt og bredder. Gøy Jaja
babjorn Skrevet Oktober 15, 2010 Skrevet Oktober 15, 2010 Faen så kjipt,gikk rimelig dårlig med lakken også da ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå