Dirty Skrevet Oktober 15, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2010 var helst lakken som sprakk. Ikke det værste skal pensle over med no hvitlakk i morgen så blir det sikkert greit nok Fått på Panserlåsene den nye ruta Lim på gang stemningsbilde før ruta settes inn sveising av stolfester driver å kobler opp det elektriske. ingenting fungerte jo No stickers må te, hehe
babjorn Skrevet Oktober 15, 2010 Skrevet Oktober 15, 2010 Så ikke så ille ut,så blir nok bra med litt lakk over kantene,hvor fant du klistre merke? Det ble veldig pent å tøft
Dirty Skrevet Oktober 16, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2010 ebay. ja skal flekke litt blir greit nok. Satt på speil just ble bra
-Erik- Skrevet Oktober 16, 2010 Skrevet Oktober 16, 2010 Ble tøft med stickers der Ser det lovende ut for kjøring?
Dirty Skrevet Oktober 16, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2010 Kjøring blir det ja. med ferdig eller uferdig bil dama maser så fælt. går vel snart ifra meg vis jeg ikke kommer meg ut av garasjen
Dirty Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2010 90% ferdig med bilen. den er nå levert til bursveising
Dirty Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2010 Handla meg is bil idag. skal brukes til å kjøres med på isen om vinteren blir rått e36 coupe mtech
-Erik- Skrevet Oktober 19, 2010 Skrevet Oktober 19, 2010 Er det den 28'n som lå ute her for ei liten stund siden? En is som var byggd om eller noe?(Kanskje jeg tar heelt feil men bildet lignet )
m-alpin Skrevet Oktober 19, 2010 Skrevet Oktober 19, 2010 Er det den 28'n som lå ute her for ei liten stund siden? En is som var byggd om eller noe?(Kanskje jeg tar heelt feil men bildet lignet ) riktig det,den er faktisk ganske bra også hvertfall sist jeg så den..
Dirty Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2010 stemmer, er en kammerat som har den. kjøpte den uten motor til en gibort pris
Dirty Skrevet Oktober 20, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2010 Skal av å hente bilen nå om 30 min. blir digg ferdig med bur. så full skruing i natt
Dirty Skrevet Oktober 20, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2010 lykken varte ikke lenge. de hadde glemt å sette på panserlåsene. så kom ut på sletta så bretta panseret seg over bilen og knuste ruta!! !!! satt jo just inn ruta!! panseret er greit nok. får venter på carbon panser men faen å surt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå