Dirty Skrevet August 28, 2010 Forfatter Skrevet August 28, 2010 Ta å bruk folie på den røde da vel. Koster ikke det fælt mye da ? Tja, ikke så dyrt det, om du kjøper kun folien og setter det på selv. Koster nok litt om du skal få satt det på. burde klare å få satt det på selv ja.
Dirty Skrevet August 28, 2010 Forfatter Skrevet August 28, 2010 Jeg stemmer for å kjøre samme stilen som den hvite/rød. Blir litt kjedelig med bare hvit/svart. Hva er felgplaner? Blir morro å følge med her! Ja blir nok rød også ser jo rimelig tøft ut. Felgplaner vet jeg ikke, skal jo brukes til bane, så noe helt vilt no blir det ikke. men har noen rondell felger 10" breie som jeg vurdere å bruke
Clausfox Skrevet August 28, 2010 Skrevet August 28, 2010 Tror detta blir bra! Men blir det breislad bil nå også eller?
Dirty Skrevet August 28, 2010 Forfatter Skrevet August 28, 2010 blir banebil , så den blir nok brukt til både drifting og idealspor kjøring, Liker faktisk best å kjøre fort men denne gangen tenkte jeg å prøve meg litt mer i driftinga, det er jo så sykt morro hehe Sånn ellers har jeg fått tak i alene delene jeg trengte som jeg spørte om før i tråden pedalsett og ledningsnett til coupen
Dirty Skrevet August 29, 2010 Forfatter Skrevet August 29, 2010 Har vært å hentet pedalsett og Taklukekasett idag, begynner å komme seg med deler jeg trenger
babjorn Skrevet August 29, 2010 Skrevet August 29, 2010 Dette blir sikkelig bra,blir morro å følge med.Fargekombon var ikke så gal heller
Azeton Skrevet August 29, 2010 Skrevet August 29, 2010 Blir det noe turbo/kompressor opplegg på denne ?
Dirty Skrevet August 30, 2010 Forfatter Skrevet August 30, 2010 blir ikke noe slikt med det første. handlet meg hus som jeg har pusset opp skal også ha ny garasje ++ så kompressor\turbo må vente til prioriterer pengene litt annerledels
e30 1986 Skrevet August 30, 2010 Skrevet August 30, 2010 så vurdere å handle inn en vraka coupe. så si ifra vis noen har en billig helst fra utlandet ellerno stående eller deler jeg kan plukke ikke så langt ifra mandal. trenger ledningsnett bak til lykter\ bensinpumpe kabler osv osv.. hadde denne tråden kommet for en månede siden hadde jeg hatt en e36 320ic stående men ble solgt til oslo.. er jo bare 30 min fra mandal så dt va dumt
Dirty Skrevet August 30, 2010 Forfatter Skrevet August 30, 2010 Ja det var typisk . men har fått tak i det meste nå, så slapp jeg å ha et ekstra chassi stående
Spiff Skrevet August 30, 2010 Skrevet August 30, 2010 syns den fargen som var på den for var grom jeg, men blir jo spennende med den nye fargekomboen også! du får holde oss oppdatert da
Dirty Skrevet August 30, 2010 Forfatter Skrevet August 30, 2010 Montert pedalsett idag og noen bremser, og byttet regreim på en caddy Men ja er ikke lengetil den sendes på lakk nå., så da kommer det endel bilder
thomascr Skrevet August 30, 2010 Skrevet August 30, 2010 stilig! denne må jeg ha i mine inlegg, hehe=) Likte voldsomt godt hvordan den så ut Før også jeg!
Just-turbodiesel Skrevet August 30, 2010 Skrevet August 30, 2010 spotta e28'n din ved brygga i kristiansand i dag;) tøff og flott bil der den skiller seg ut blant diverse ny drit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå