babjorn Skrevet September 20, 2010 Skrevet September 20, 2010 Er et komplett kitt til disse brederne,rieger infinety 2 (eller hvordan det skrives),som bygger mere ut,hvis jeg ikke tar helt feil,er derfor det blir sånn med M3 fangeren,men blir jo bane bil,så er ikke så nøye vel,eller så kan man kanskje flytte festene litt ut. Tøfft blir det nok uansett
Dirty Skrevet September 20, 2010 Forfatter Skrevet September 20, 2010 Skal vel være en glassfiberfront fanger til de vel? skal egentlig være en reiger infinity fanger i plast, Men den klarte jeg å kjøre over så ble en org m3 fanger. har flyttet ut fester, og skal kappe "demperen" som holder fangeren forran slik at fangeren går bak til breddekittet. men sant er ikke så nøye er jo en banebil men tar ikke langetiden så blir det jo mye finere
Dirty Skrevet September 20, 2010 Forfatter Skrevet September 20, 2010 Er ikke noe fornøyd med bakfangeren. bilen ser så svæær utbak. men trodde jeg måtte ha den for at den skulle passe breddinga. MEN denne passer jo heller ikke Jaja
baremats91 Skrevet September 20, 2010 Skrevet September 20, 2010 åssen breddekitt har du montert på bilen?
Dirty Skrevet September 20, 2010 Forfatter Skrevet September 20, 2010 Delenummer 00049019K2 Riegerkit E-36 M3 look infinity II Burde jeg kjøre GT Vinge med mellomstykke ? aldså den svære typen og lakke den svart
baremats91 Skrevet September 20, 2010 Skrevet September 20, 2010 jeg synes du burde gå for GT 2 vingen, er sikkert den du mener? burde ikke ta den svære kopi GT vingen, den er alt for drøy
Dirty Skrevet September 20, 2010 Forfatter Skrevet September 20, 2010 har gt2 på den andre m3n. syns det ser tøft ut når det er banebil. men er ikke sikkert det hadde blitt så kult
-Erik- Skrevet September 20, 2010 Skrevet September 20, 2010 Har aldri vært noe stor fan av den vinga, men klarer ikke la være å like den på det øverste bilde Om fargen har noe å si mye mulig. hehe! Har trua jeg !
ZhilleN Skrevet September 20, 2010 Skrevet September 20, 2010 Hadde gått for den vinga ja, og kjøpt flap til den i carbon, hatt vinga i hvit, og flapen i svart OG for all del, fjern den bakfangeren.. blir alt for jall på den bilen...
Dirty Skrevet September 20, 2010 Forfatter Skrevet September 20, 2010 Er ikke noe annen bakfanger som passer. ser helt rart ut med org m3 har prøvd
ZhilleN Skrevet September 20, 2010 Skrevet September 20, 2010 Så ikke forslaget angående vinge da? Sorry, men jeg klarer ikke den bakfangeren..
-Erik- Skrevet September 20, 2010 Skrevet September 20, 2010 Før jeg kjøpte is'n min kikket jeg på en coupe med denne breddinga. Han hadde noe som lignet veldig på m3 bakfanger (og front) og det passet med bredden? Er flere år siden men er ganske sikker på at det passet. Støtter forslaget til vingen
bmwe_e36 Skrevet September 20, 2010 Skrevet September 20, 2010 det går ikke an å modifisere en m3 bakfanger og den jalla bakfangern til å få til noe heftig da ?
Dirty Skrevet September 20, 2010 Forfatter Skrevet September 20, 2010 Så ikke forslaget angående vinge da? Sorry, men jeg klarer ikke den bakfangeren.. Joda sitter å leiter etter noen bilder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå