Gå til innhold

Min E46 320 cab (+E36 318 vinter-/bruksbil)

aLan
 Share

Anbefalte innlegg

Der ser man hva som skjer når man ikke gidder å se godt nok på bildene :oops: Jeg tror faktisk det hadde vært tøft å helfoliere hardtopen matt svart. Men jeg er en sucker for matt svart og synes det er tøft på alt fra biler til ostehøvler :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil ja..

Har lik selv jeg.Vi har lik farge også ;)

Men jeg har større motor,min er mer senket og har vel litt større stereo i den.

Men du har M fangere og hardtop,noe ikke jeg har.Nå bruker ikke jeg min ute i dritt vær,verken regn eller snø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ser man hva som skjer når man ikke gidder å se godt nok på bildene :oops: Jeg tror faktisk det hadde vært tøft å helfoliere hardtopen matt svart. Men jeg er en sucker for matt svart og synes det er tøft på alt fra biler til ostehøvler :lol:

Det hørtes utrolig harry ut spør du meg :lol: Jaja, enig i at Mattsvart er tøft på biler, men gjerne da hele bilen ;)

Ble tur innom svinesund og så da var jo turen verdt det :P Jeg ble en jævel på å lese kart ihvertfall :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...
strøken bil! :) du vet vel tilfeldigvis ikke hvor jeg kan få kjøpt meg en hardtopp? klarer virkelig ikke og finne hardtop til bilen min :( :(

Takk :D Måtte se lenge etter hardtop jeg også, men fant den på autopower.se Er nok ikke mange som ligger ute.

skal du lakkere den i bilens farge eller svart? forresten hva slags farge er det på bilen?

Har fått lakkert den i topazblau som jeg tror den heter. Har bare ikke fått tatt bilde enda pga snø og is.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 10 months later...

Ta en liten update da kanskje :)

Hvordan bilen ble med lakkert hardtop.

DSC00333.jpg

DSC00332-1.jpg

Synes E46 cab virkelig ser bra ut med hardtop på :D

En merkedag innen km. standen på bilen i sommer

DSC00335.jpg

Etter jeg brukte bilen i fjor vinter, ble jeg bare trist av å se den med så skitten som den var. Så jeg bestemte meg for at det skulle jeg ikke igjen. Da ble det vinter-/bruksbil.

IMG_3624.jpg

Så bilparken min ser ikke så dum ut nå.

IMG_3630.jpg

Også hvis noen har en AC kontroller som er i bedre stand enn min som du vil bli kvitt, så kanskje jeg kan hjelpe deg. Min er slik :(

DSC00386.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...