EirikL Skrevet Oktober 16, 2010 Share Skrevet Oktober 16, 2010 Der ser man hva som skjer når man ikke gidder å se godt nok på bildene Jeg tror faktisk det hadde vært tøft å helfoliere hardtopen matt svart. Men jeg er en sucker for matt svart og synes det er tøft på alt fra biler til ostehøvler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Oktober 16, 2010 Share Skrevet Oktober 16, 2010 Pen bil ja.. Har lik selv jeg.Vi har lik farge også Men jeg har større motor,min er mer senket og har vel litt større stereo i den. Men du har M fangere og hardtop,noe ikke jeg har.Nå bruker ikke jeg min ute i dritt vær,verken regn eller snø. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 16, 2010 Share Skrevet Oktober 16, 2010 Der ser man hva som skjer når man ikke gidder å se godt nok på bildene Jeg tror faktisk det hadde vært tøft å helfoliere hardtopen matt svart. Men jeg er en sucker for matt svart og synes det er tøft på alt fra biler til ostehøvler Det hørtes utrolig harry ut spør du meg Jaja, enig i at Mattsvart er tøft på biler, men gjerne da hele bilen Ble tur innom svinesund og så da var jo turen verdt det Jeg ble en jævel på å lese kart ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 17, 2010 Share Skrevet Oktober 17, 2010 Hehe, vi bor jo i harryhovedstaden Ved nærmere ettertanke er det kanskje ikke min beste idè noensinne. Men man kan ikke alltid være på topp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turok Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 strøken bil! du vet vel tilfeldigvis ikke hvor jeg kan få kjøpt meg en hardtopp? klarer virkelig ikke og finne hardtop til bilen min :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet November 18, 2010 Share Skrevet November 18, 2010 Grattis med cab =) Ble en fin fargekombinasjon med den hartop'n hehe skal du lakkere den i bilens farge eller svart? forresten hva slags farge er det på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet November 25, 2010 Forfatter Share Skrevet November 25, 2010 strøken bil! du vet vel tilfeldigvis ikke hvor jeg kan få kjøpt meg en hardtopp? klarer virkelig ikke og finne hardtop til bilen min :( Takk Måtte se lenge etter hardtop jeg også, men fant den på autopower.se Er nok ikke mange som ligger ute. skal du lakkere den i bilens farge eller svart? forresten hva slags farge er det på bilen? Har fått lakkert den i topazblau som jeg tror den heter. Har bare ikke fått tatt bilde enda pga snø og is. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 Under snøen er bilen alltid blå er det noe som heter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adyton Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 Gratulerer med kul bil. Vi er privilegerte, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2011 Ta en liten update da kanskje Hvordan bilen ble med lakkert hardtop. Synes E46 cab virkelig ser bra ut med hardtop på En merkedag innen km. standen på bilen i sommer Etter jeg brukte bilen i fjor vinter, ble jeg bare trist av å se den med så skitten som den var. Så jeg bestemte meg for at det skulle jeg ikke igjen. Da ble det vinter-/bruksbil. Så bilparken min ser ikke så dum ut nå. Også hvis noen har en AC kontroller som er i bedre stand enn min som du vil bli kvitt, så kanskje jeg kan hjelpe deg. Min er slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå