Skaar Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 Ja burde kanskje hatt ei behandling då Korleis timeplanen din ser ut, å kor long tid teke d ca? Å kor lenge helde effekta sej? Skolde også hatt nåke basic detailing-utstyr, avfetting, shampoo osv... he du nåke anbefalinga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet September 27, 2010 Forfatter Share Skrevet September 27, 2010 Timeplanen styre ej vell sjøl, tre stk so skal inn, men han eine e buisness man å he aldri tid, dei to andre skal herde fyrst. Men om vi sei neste veke kanskje? Trenge minst 3 daga.. "Effekta" er jo at lakken slipast ned til ei ny overflate uten riper (med unntak av riper som er for djupe), så den varer til det er utslitt på nytt. Varighet på beskyttelsen (voks, sealer) avhenge av ka en velge å legge på =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet September 28, 2010 Forfatter Share Skrevet September 28, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 Konge fin lyd i bilen din! Selv fruen her ble imponert nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2010 Vurderes solgt.. Blir ikke brukt av meg i vinter, så blir for gale og ha den stående og falle i verdi. Kom med bud om du er ute etter grombil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 Hvilken prisantydning har du? Kan innbytte være aktuelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnout18 Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 Grom bil detta ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2010 Hvilken prisantydning har du? Kan innbytte være aktuelt? Sendte deg PM jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet November 2, 2010 Forfatter Share Skrevet November 2, 2010 Blir salg iløpet av vinter/vår, så blir det import av M3 eller M5 + ny mc.. Prisantydning 600 000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Spent på hva du får for denne Ang diskusjon vi hadde om forbruk så vil jeg bare si at verksted byttet et eller annet filter på min bil så nå er effekten gått opp og forbruket drastisk ned. Kjører nå blandet på 0,85 og det vil jeg si ikke er så verst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Jasså ja, har du konvertert Hamre med tanke på hva du har planer om å importere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knardalen Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Hvor gikk bilen før? Mener jeg har sett den her i Ålesund før mener jeg! for 1 år siden eller noe sant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Ka modell m5/m3 so e i planane då? E36/e39/e46? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Gå for E92 M3 eller E60 M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 e60 m5 er sååå gromt.... B-) ! Men skal ha litt peng for å handle seg det, ja .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå