Jokkke Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 LITT råere enn far sin E60 525DA M-tech ja.. Har bestemt meg for at jeg skal ha en slik bil engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2011 Takker Blir forhåpentligvis og se på GS treffet på lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 Takker Blir forhåpentligvis og se på GS treffet på lørdag! Kor d gikk med salget? Lurer på om du ska få shine m5"n da i ikje bli fornøyd selv,,, hva bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 Solgt nå idag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Gratulerer med salg! Hva blir det neste ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 Er ikke mye gratulerer, jeg rivna innvendig når bilen kjørte avgårde!! Men skal kjøpe tomt, og vil ikke ha lån.. Har 300 000 til bil etter tomta er handla, så får se hva jeg finner Ikke sikkert det blir brukt hele 300 på bil heller, får se.. Drar offshore to uker nå, så får nok tid og tenke på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Hehe.. håper iallefall det blir Bmw igjen og ikke Auda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 Har en Audi nå da.. Mulig jeg venter til neste sommer med ny BMW, da en M såklart.. Men får se.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Kondolerer:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 Ja det var ett tungt farvell.. Klump i halsen i dagesvis før salget, og null søvn i natt å skalv på handa når jeg signerte kontrakta.. Eneste lyspunktet er dama i kontofonen som sier sekshundreog.... =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Ja det var ett tungt farvell.. Klump i halsen i dagesvis før salget, og null søvn i natt å skalv på handa når jeg signerte kontrakta.. Eneste lyspunktet er dama i kontofonen som sier sekshundreog.... =) Sjønner jeg enormt godt:) får gnikke litt på min istede da:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 Tror ikke det hjelper meg noe Reiser offshore to uker nå, så skal vell gå greit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Tror ikke det hjelper meg noe Reiser offshore to uker nå, så skal vell gå greit.. Hva innebærer d vist jeg setter m5"n til deg til shinig på lakken,, og hva bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Tror ikke det hjelper meg noe Reiser offshore to uker nå, så skal vell gå greit.. Hva innebærer d vist jeg setter m5"n til deg til shinig på lakken,, og hva bruker du? Gruer meg allerede til fergeturen,,, masse tullinger sok kan slå dørene i bilen.. Har tatt ferge 2 ganger bare med den før:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 Sliper ned lakken noen nanometer for å jevne riper, rubber og polerer opp igjen, legger på to-tre lag Swissvax. Vasker motor, dekk, dørkarmer, hjulbuer, vindu +++ Setter inn plast og gummi med fornyer/beskyttelse Forsegler rutene Men ventelista her er lang, og jeg har ikke rygghelse til og starte med det helt enda.. Iløpet av turen offshore har jeg forhåpentligvis funnet meg M5 og reiser til Tyskland og henter den neste fritur håper jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå