winchester Skrevet November 24, 2010 Share Skrevet November 24, 2010 Det jeg mener er at selger får garantert det hun forlanger for bilen, bare den rette kjøperen finner bilen, og det er tydeligvis ikke deg. For bilsamlere er nok dette er praktfullt eksemplar. Jeg liker E21, men har verken plass, penger eller behov for en slik samlerbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ww2 Skrevet November 24, 2010 Share Skrevet November 24, 2010 Ja med litt tid blir den nok muligens solgt til en samler ja,men dette er ikke en bil for oss dødlige Denne bør jo aldrig kjøres med bare stå utstilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet November 24, 2010 Share Skrevet November 24, 2010 Nei, så absolutt ikke en bil for oss dødelige, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildSN Skrevet November 24, 2010 Share Skrevet November 24, 2010 Hint: Trykk på FLERE ANNONSER FRA FORHANDLER. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet November 24, 2010 Share Skrevet November 24, 2010 Hint: Trykk på FLERE ANNONSER FRA FORHANDLER. Oooh, der var det en snasen 5- og 6-serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 Syk bil samlerobjekt. fins sikkert ikke noen feil med den hadde jeg hatt 100 lapper hadde den vært solgt ^^ makan til bil finner du ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 Håper jeg får en titt på samlinga hans en dag Står ganske mye gromt der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Enig med winchester!Denne bilen blir nok solgt til prisforlangende, om selger vet å ha is i magen. Håper det, så den ikke ender opp i feil hender. Biler som dette burde vært værnet. Antar at selger har hatt is i magen lenge nok da denne befant seg på Finn for godt over ett år siden også. Trykker dere på "Vis flere annonser fra forhandler" under navnet i den annonsen der så ser dere også en del andre perler... Er vel han som eier(?) Tronrud bil som har disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Tidligere Trondrud Bil eier ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg