S.Hafsmo Skrevet August 28, 2010 Share Skrevet August 28, 2010 Har sett litt på Schmiedmann.no, og ser at Eisenmann leveres i både 2xØ70mm og 2xØ83mm. Andre steder har jeg sett at settene leveres i både Sport (stille) og Race (bråkete) utførelse, refererer de da til 70/83mm utblås? Vil 2xØ83mm passe i en original E34 M5 bakfanger uten modifisering? og sist, men ikke minst, er det bedre lyd fra Eisenmann enn Supersprint som bilen allerede har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 29, 2010 Forfatter Share Skrevet August 29, 2010 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 Går utfra at du mener selve hullet i bakfangeren? Det går på E30 M3 uten noen form for inngrep: Jeg valgte Sport pga. Race går ikke gjennom EU-kontrollen. Når det gjelder lyden er den ikke så voldsom hissig, men vil vil tro den gjør seg mer på en sekser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 29, 2010 Forfatter Share Skrevet August 29, 2010 Tenker på hullet i fanger ja. men er ikke sport bare 2xØ70mm da? Jeg har aldri fått kommentarer på supersprint anlegget som står på bilen nå, og det har da stått der siden jeg kjøpte bilen. har ingen papirer på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 Du velger Sport eller Race uansett størrelse. Race er ikke beregnet på gatebruk. Du som har V8 får grom nok lyd vil jeg tro. Vanskelig å sammenligne med Supersprint da jeg aldri har kjørt bil med det. Jeg syns lyden ble bedre år 2. Mulig det stemmer som mange sier at lyden må sette seg litt først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 Er nok mye heftigere lydbilde med eisenmann enn supersprint. Supersprint gir dempet lyd, mens eisenmann er edelstål så her får man mye mer snerr og "hissigere" V8 låt.. Røra bør også gå greit på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 1, 2010 Forfatter Share Skrevet September 1, 2010 hmm.. kanskje man skulle gått for en slik da. bare synd de kun leverer bakpotta til E34'en. Satser på at det blir bra med Supersprint mellompotte og Eisenmann i hekken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
STM5 Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 2x83 mm passer fint på min M5 Touring,iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 1, 2010 Forfatter Share Skrevet September 1, 2010 Takker for konkret bevis. har du noen bilder av hekken på redskapen her på forumet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
STM5 Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 http://www.facebook.com/?ref=logo#!/pho ... =fbx_album Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 1, 2010 Forfatter Share Skrevet September 1, 2010 Det ser jo nesten ut som om de var laget for å være der. da tror jeg at jeg må handle meg en slik! Hvordan ble lyden? er der "Race" du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 2x83mm vil passe i m5 bakfanger ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå