Gå til innhold

Passer Eisenmann 2xØ83mm bakpotte i original E34 M5 fanger?

S.Hafsmo
 Share

Anbefalte innlegg

Har sett litt på Schmiedmann.no, og ser at Eisenmann leveres i både 2xØ70mm og 2xØ83mm.

Andre steder har jeg sett at settene leveres i både Sport (stille) og Race (bråkete) utførelse, refererer de da til 70/83mm utblås?

Vil 2xØ83mm passe i en original E34 M5 bakfanger uten modifisering?

og sist, men ikke minst, er det bedre lyd fra Eisenmann enn Supersprint som bilen allerede har? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går utfra at du mener selve hullet i bakfangeren? Det går på E30 M3 uten noen form for inngrep:

0vv0bl9n3g585lojcbno.jpg

Jeg valgte Sport pga. Race går ikke gjennom EU-kontrollen. Når det gjelder lyden er den ikke så voldsom hissig, men vil vil tro den gjør seg mer på en sekser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på hullet i fanger ja. men er ikke sport bare 2xØ70mm da?

Jeg har aldri fått kommentarer på supersprint anlegget som står på bilen nå, og det har da stått der siden jeg kjøpte bilen. har ingen papirer på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du velger Sport eller Race uansett størrelse. Race er ikke beregnet på gatebruk. Du som har V8 får grom nok lyd vil jeg tro. Vanskelig å sammenligne med Supersprint da jeg aldri har kjørt bil med det.

Jeg syns lyden ble bedre år 2. Mulig det stemmer som mange sier at lyden må sette seg litt først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...