Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 173
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Da har jeg fått lakert dører og bakluke på insiden og dørfalene :) har montert dører og bakluke igjen. og nå er bilen øybliklig klar til over levering til lakerer.

litt bilder oxo

81e4e1b7.jpg

8a0bc395.jpg

4954c02f.jpg

1579cb2c.jpg

84a1da2c.jpg

Har du noe triks til å få på dørene igjen etter du har tatt dem av? Har hørt at det er en møkka jobb...

Skrevet

Nei da, er en smal sak, du tar bare av boltene i midten. Men ikke rør de andre justeringene. Gjorde det på i dør og da blir det vansklig Å rette opp igjen;)

Skrevet

Det er bare ei muter/bolt i topp eller bun på vært feste. Så er døra stopern festa med en bolt med en klips i enden;) bare mata ned døra med 240 og 400 papir, gad retåslett ikke gå nøyere til verks:)

• 3 months later...
  • 2 months later...
Skrevet

Lenge siden jeg har oppdatert, har ikke gjort så mye med bilen. mye jeg har lyst til å gjøre men alt koster penger, så må ta litt etter litt;) har hværtfal fått eu godkjent så er bare og hente ut skilter. skal bli litt fint å få brukt den litt:)

Skrevet

Tenkte jeg skulle lege ut noen bilder av foringene jeg holder på med. lurer litt på om de blir litt for stumme, om jeg heller skulle ha brukt noe annet en oilon. men får prøve. skal ha stål foringer inni. er ikke ferdig med de enda.

cec3cd8a.jpg

011911fe.jpg

a94e81de.jpg

1d3e0cca.jpg

• 1 month later...
Skrevet

det gikk bra, brukte varmepistol og varmet forsiktig, preset bare kanten litt etter som den sto lissom helt 90 grader in i forhold til hjulbua. kan helt sikert ordne bilde, neste gang jeg skal i verkstedet;) vis du vil ha

Skrevet
det gikk bra, brukte varmepistol og varmet forsiktig, preset bare kanten litt etter som den sto lissom helt 90 grader in i forhold til hjulbua. kan helt sikert ordne bilde, neste gang jeg skal i verkstedet;) vis du vil ha

Bilde hadde vært fint:) er ikke flink til å skjønne ut ifra tekst :shock:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...