Gå til innhold

BMW 520d Håndplukket av Motorpool selges!


Kevoo987
 Share

Anbefalte innlegg

Det kan godt hende det kom en Edition-utgave med noe ekstra utstyrsnivå inkludert i prisen i 2009 for å "booste" salget litt igjen rett før den nye modellen nå kom. Gi oss/meg reg eller chassisnummeret, så skal du få fasiten på hva det er for noe du selger...

Uansett, jeg har nesten lyst til å lære deg litt om alt som er feil i annonseringen din her.

1. Bilder av andre biler uten å skrive det er i mine øyne på grensa til svindel.

2. Utstyrsliste fra en annen bil (som til og med har GROVE avvik) ER svindel! Det er RELATIVT viktig for både pris og etterspørsel om en bil har X-drive eller bakhjulstrekk!

3. Hva i alle dager skal "håndplukket av Motorpool" bety? Skal det være et kvalitetstegn? Alle biler er "håndplukket" av en eller annen, og jeg kan ikke se hvorfor Motorpool skulle være så spesielle i denne sammenheng.

4. 7-trinns girkasse? Ettermontert? Hvor i alle dager får du sånt fra? Har du noe som helst dokumentasjon på dette? Den eneste modellen som kom med 7-trinns girkasse var M5, og det er IKKE en M5-kasse som sitter i noen av bilene på bildene dine. Vis oss f.eks. et bilde der det står 7 i displayet på bilen.

5. Hva er en EXTREME chip som gjør 520en til en så fantastisk racerbil? Hvem leverer den? Hva skal den gi som andre chipper ikke gir ettersom den gir tilsvarende ytelser som en 530dA med en 3-liter på 235hk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7MF Edition Sport

Inkluderte lakkfarger:

- 300 - Alpinhvit

- 354 - Titansølv

- 381 - Le Mansblå

- 405 - Imolarød

- 416 - Karbonsort

- 668 - Sort

- A52 - Space grey

- A68 - Platinagrå

- A76 - Dyphavsblå

Inkluderte interiør:

- GGAT - Stoff/-skinnkombinasjon "Flashlight"

(Antrasitt | Sort)

Alternativt kan LC** interiøralternativ leveres mot et

pristillegg

Inkluderer følgende utstyr:

- 2NP - M lettmetallfelger, Dobbelteke 135 M med

Runflatdekk

- 423 - Velourmatter

- 481 - Sportsseter foran

- 4MS - Interiørlister i aluminium Pentan

- 704 - M sportsunderstell (ikke for biler med xDrive)

- 710 - M sportsratt i skinn

- 715 - M aerodynamikkpakke

- 760 - BMW Individual høyglans Shadow Line

- 775 - BMW Individual antrasitt taktrekk

- Innstigningslister med "Edition"-betegnelse

- M fotstøtte

For 550i er Dakotaskinn standard, GGAT kan leveres

om ønskelig. Standard interiørlister, kode 438 er

tilgjengelig uten ekstra kostnad. 8)

enig med Gunnar her. oppgi regnr på bilen så skal vi finne frem utstyrslista for deg.

Alfa-Omega når du skal selge bil er å oppgi korrekte opplysninger om bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest at du har skrevet om denne bilen i andre tråder også. Skryter så mye av hvor fantastisk rask denne bilen er. Hvis dette er den råeste touringen du har prøvd, så har du ikke prøvd mye touringer. Og siden denne er så "extreme" som du skal ha det til, så lurer jeg på hva slags banebil faren din har. Ikke noe angrep mot deg at du ikke har kjørt så spesielt raske biler altså, men å si at en E61 520d med chip er en rask bil er litt rart. Jeg vil tro de aller fleste vil tenke dette som et helt normalt drag. Har selv prøvd E61 525DAT X-drive med 260 hk og 550 Nm, og det går greit, men ikke noe mer.

Og TDI? Trodde det var VAG som brukte det hovedsaklig jeg?

Synes du bør skrive denne annonsen en gang til med litt mer saklig fakta og ta med ting fra denne bilen og ikke andres biler.

Etter det er gjort, så ønsker jeg faren din lykke til med salget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sende deg chassi nr på pm jeg :)

Første touringen jeg har kjørt med den extreme chippen ja så er nok ganske gromt for meg å kjøre den.

Altså motorpool satt opp denne bilen selv sier de, etter deres ønsker, de sa det var en spesiell utgave av den bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hehe..ja her var mye rart. Hvis det kun er det siste bildet som ikke er av den bilen - hvorfor er det ikke eikelister av det bildet som er tatt av bakdøra åpen? Og som jeg kan se mangler "øyet" i fronten for active cruise. Og de individual tonede vinduene var ikke mye tonede.. (ref utstyrslista fra første innlegg) :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble mye feil info fra min side her nå ja.. Sorry for denne tråden! Feel free to delete! :P

Er veldig mye gal info fra deg her inne har jeg lagt merke til. Du skriver her inne at den hvite e46'n din er nylakkert og strøken. Så kjører du fra Drammen til Skien for å vise meg en bil som måtte sveises rust på bak, bytte 3 dører som var ihjel rusta i bunn, samt 2 nye forskjermer. Nye felger skrev du også at det var, men de var jo greit kantkjørte. Og i tillegg denne sykt overprisede 5'ern??

Hvor vil du med alt dette våset?

Mvh

Oppgitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...