Gå til innhold

Aplet sine bmw`r :)


aplet86
 Share

Anbefalte innlegg

Takker og bukker for både ris og ros:)

Som nevnt tidligere i tråden har jeg kjøpt nye 19" BBS LM med grå senter. Men de kommer ikke på før til våren :)

Ang senking som kommer nok det til våren også, så da blir det nok justerbart. Men er årleit og komme seg fram i vinter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 366
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

RaymondJ: Ikke noe problem det, bruk glasskrape bare, og masse såpe. Så er det bare og skrave det av :-)

Saltkjelen: Hehe ja, vi får se vi får se ;) Er ikke det som er første pri akkurat. Nå må jeg først få på ei girkasse som duger, så få på M-bakfanger og 4-rørs eksosen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye som skjer om dagen. Blir vel girkassebytte IGJEN i løpet av uken. Har kjøpt 528/M3 kasse som jeg skal hente.

Har kjøpt M-matter, ringer til speedometer og M-Alu Pedaler/Fotviler.

Vurderer også og kjøpe eLight, som gjør at jeg får Coming/Leaving Home funskjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt å dra ut instrumenthuset og montere ringene eller? Er vel 1 skrue på toppen og 1 bak hver list ved siden av rattet på hver side? Ikke gjort det enda fordi jeg har tenkt at det er en krevende jobb. men trenger vel ikke demontere hele dashboardet akkurat?

en fordel og demontere ratt først også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ta av interiørlistene på begge sidene av rattet og løsne torx skruene i topp av instrumenthuset. Rattet trenger du ikke ta av. Splitt instrumenthuset når du har tatt det ut og sett i ringene, men pass opp for fingermerker på ringer / innside display.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...