///Naitsirk Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 Jeg brukte 540i aksler med m3 flens på diffen. M5 aksler var vanskelig å få tak i når jeg skulle gjøre jobben og dessuten er dem dyre når du først finner som regel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Oktober 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2010 Jeg brukte 540i aksler med m3 flens på diffen. M5 aksler var vanskelig å få tak i når jeg skulle gjøre jobben og dessuten er dem dyre når du først finner som regel. Oki, takk for tips Tåler 540 aksler like mye eller? Sånn i tilfelle råttefeller kompressor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 Skal mye til før dem ryker vil jeg tru, og 286hk tåler dem ihvertfal Folk kjører jo 540i med kompressor på 407hk på dem også, så du må nok høyt opp på effekten før det i det hele tatt vil bli et problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet November 1, 2010 Forfatter Share Skrevet November 1, 2010 Skal mye til før dem ryker vil jeg tru, og 286hk tåler dem ihvertfal Folk kjører jo 540i med kompressor på 407hk på dem også, så du må nok høyt opp på effekten før det i det hele tatt vil bli et problem Hehe, okei. Kommer nok billigere ut med 540 aksler. Så blir nok det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet November 2, 2010 Forfatter Share Skrevet November 2, 2010 Kjøpte meg ett nytt produkt fra Autoglym på messa i helga, som visstnok skulle være meget bra! Noen som har testet denne voksen? Autoglym High Definition Wax Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Hehe, den er ganske gammel og ganske dyr i forhold til konkurrentene Men fungerer bra den. Bare husk å legg den tynt og i 2 lag. Hva har du til å rense lakken/polere med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet November 2, 2010 Forfatter Share Skrevet November 2, 2010 Har brukt Autoglym hele veien egentlig. Har super resin og High Gloss. Syns de har fungert bra sammen! Tenkte og kjøre på med Super Resin og High Definiton Wax nå, og se åssen det ble! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Det høres bra ut det. Bare husk å la HD voksen herde godt i god temperatur, det forlenger levetiden endel. Beste fall er en natts herdetid i en garasje med hvertfall over 10-15 grader konstant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet November 2, 2010 Forfatter Share Skrevet November 2, 2010 Det høres bra ut det. Bare husk å la HD voksen herde godt i god temperatur, det forlenger levetiden endel. Beste fall er en natts herdetid i en garasje med hvertfall over 10-15 grader konstant. Hmm, det kan ble ett problem egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet November 5, 2010 Forfatter Share Skrevet November 5, 2010 I kveld blir det full vask/polish og test av nye voksen. Skal også montere coming/leaving home på bilen i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrammel Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 heisann, hvor kjøpte du coming/leaving home settet?? Si ifra hvordan det er å montere, Kunne tenkt meg sånt selv! Nyyydelig bil du har forresten!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet November 5, 2010 Forfatter Share Skrevet November 5, 2010 heisann, hvor kjøpte du coming/leaving home settet?? Si ifra hvordan det er å montere, Kunne tenkt meg sånt selv! Nyyydelig bil du har forresten!! Kjøpte det på Troll Tuning! Skal bli spennende og se om det funker Kommer med en DIY om det funker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrammel Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 heisann, hvor kjøpte du coming/leaving home settet?? Si ifra hvordan det er å montere, Kunne tenkt meg sånt selv! Nyyydelig bil du har forresten!! Kjøpte det på Troll Tuning! Skal bli spennende og se om det funker Kommer med en DIY om det funker Flotte greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet November 5, 2010 Forfatter Share Skrevet November 5, 2010 Rakk desverre ikke montere coming home opplegget i kveld, så tar det på søndag tenker jeg. Men fikk polert med nye wax`n i dag, og ble ganske bra! Og så ett par bilder av nye bilen til onkel.. 07 mod Shelby med 700hk +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Meget nice detailing! Hadde ALDRI tatt den utav garasjen for vintertid!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå