Gå til innhold

Ekstrem anlegg i BMW X5


Anbefalte innlegg

  • Svar 177
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Må si du gjør ting skikkelig ja, men personlig så skjønner jeg ikke helt hvordan du kunne bytte ut det focal greiene med kicker..?? Måtte vel være kun for å spille høyt? Men kjørte du rundt med gulvet på plass til vanlig? mens du spillte? Det resulterte vel i div "rasle rasle" lyder? :P

Vil du røpe litt om hva som er på vei nå da? Er vel noe som låter bedre enn kicker går jeg ut ifra, siden du bytter mener jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel noe forskjell på de to anleggene som har stått i denne bilen. Så at Kicker ikke låter like bra har ikke spesielt mye å si det hadde en helt annen morro faktor. Skal en høre på musikk så er M3en bilen å sette seg i. Gulvet var nede til vanlig ja. Det var 8cm glippe rundt lemmen så det var ganske god flyt med luft som kom ut der. Og den lemmen var meget solid, så den var det ikke noe hørbar lyd fra. Det som kommer inn er stort, tungt og gult. Vekt på komponenter blir fort 300kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er Kicker anlegget på vei ut. Og nytt anlegg kommer i posten, eller dvs med lastebil!! Hehe.. så skal det ta helt av! :D Gleder meg!!
Det som kommer inn er stort, tungt og gult.

71jaxh1lyz9e2zuprdao.jpg

Vekt på komponenter blir fort 300kg.

Nautiluz så ikke desimal-tegnene: 3.00kg og 25.000w rms

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...