Gå til innhold

E30 335i m-Tech1

TurboOve
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 342
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja blir vell bra dette..!! ja kan no vell prøv å få til det da Halfdan! :)

Du gleder deg vell som en unge, siden det er så god plass! :) hehe

Lars-Nord ! Ja tar bilder så mye jeg kan, men så glemmer jeg av å så ja... men kommer vell noen bilder i kveld også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei, blir den skremt opp litt da i samme slengen? :)

kanskje. jeg mener det. men geir o vil ta det litt etter hvert. er jo han som bestemmer;) den er ute nå hvertfall;)

Ja jeg vil lære meg å kjenne å kjøre bilen litt først, men det blir med tiden.. kan ikke ta allllt på en gang..!! ;) må jo ha noe å gjøre neste vinter også! :)

Ja motoren er kommet ut nå, godt var no det da.. så får du Halfdan kos deg med den..! ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er motoren kommet ut og klar til å bli shina opp og overhalt..!! ;)

Så no er det plass til å holde på nedi motor-rommet også, så nå blir det sandblåring og sveiseng osv..!! :)

qfm9pbhxd8ftuduv8yhz.jpg

så dritat å jævlig skal det ALDRI bli neddi dette motor-rommet igjen....

c83agjvgzscu7pai8kwz.jpg

pfwtn5z7xwmmpeyr73vr.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogsfisk: Stemmer nok det, mange som ikke har bygd bil selv lurer altid på hvorfår ting tar så lang tid.. men sånn er det når di kjøper alt ferdig..!! :P

Har gjort en del i dag med god hjelp av H_vatn pluss to kompiser til, må ha hjelp så det skjer forandringer på kort tid... tatt ut dashboret å alt av ledningsnett.

Sveisa ferdig nesten alt, bare noen små ting som står igjen.. Sveisa inn Cab forsterkninger på dempertårnene i motor rommet...!

Så nå frammover blir det my sliping av sveis og sandblåsing, tidskrevende arbeid, men må til får at det skal bli bra.. tok noen bilder i dag også, men glemte av kamerat i garasjen, men skal vell få ut noe i morgen..!!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det ikke lenge til bien skal på lakkering, blir ferdig med sveisingen i morgen.. skal bli utroolig godt å bli ferdig.. snart brukt 1kvadrat med blekk no + allt det nye blekket...!! :P

Men det blir bra..!! ;)

Kommer masse bilder i morgen da jeg har fått sandblåst å fått på grunning på mesteparten! ;)

Her er en liten film foresten FØR jeg tok den ned, måtte ut å prøv den før jeg begynnte..!! ;)

http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... 2081790201

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...