H_Vatn Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 Løfte ut motor i morgen etter jobb da? Blir vel festlig er jo et tonn av plass:-P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 Ta for all del masse bilder. Skal jo ha en sånn maskin ut av en E21 snart, og der er det ikke ett tonn med plass engang.... Men heldigvis ikke jeg som skal gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2011 ja blir vell bra dette..!! ja kan no vell prøv å få til det da Halfdan! Du gleder deg vell som en unge, siden det er så god plass! hehe Lars-Nord ! Ja tar bilder så mye jeg kan, men så glemmer jeg av å så ja... men kommer vell noen bilder i kveld også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 hva er det egentlig som skjer her? ny motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2011 hehe kall det hva du vil, den skal overhales og shines opp..!! så kan si det blir "ny" motor ja.!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 okei, blir den skremt opp litt da i samme slengen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 okei, blir den skremt opp litt da i samme slengen? kanskje. jeg mener det. men geir o vil ta det litt etter hvert. er jo han som bestemmer;) den er ute nå hvertfall;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2011 okei, blir den skremt opp litt da i samme slengen? kanskje. jeg mener det. men geir o vil ta det litt etter hvert. er jo han som bestemmer;) den er ute nå hvertfall;) Ja jeg vil lære meg å kjenne å kjøre bilen litt først, men det blir med tiden.. kan ikke ta allllt på en gang..!! må jo ha noe å gjøre neste vinter også! Ja motoren er kommet ut nå, godt var no det da.. så får du Halfdan kos deg med den..! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2011 Da er motoren kommet ut og klar til å bli shina opp og overhalt..!! Så no er det plass til å holde på nedi motor-rommet også, så nå blir det sandblåring og sveiseng osv..!! så dritat å jævlig skal det ALDRI bli neddi dette motor-rommet igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 Fått gjort no mer i det siste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2011 Fått gjort no mer i det siste? ja holder på.. men ting tar tid, er ikke bare å bare å pusse opp en bil, men holder på.. kommer vell no bilder etter vært..!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 Nei, Rom blei ikke bygd på en dag vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2011 Skogsfisk: Stemmer nok det, mange som ikke har bygd bil selv lurer altid på hvorfår ting tar så lang tid.. men sånn er det når di kjøper alt ferdig..!! Har gjort en del i dag med god hjelp av H_vatn pluss to kompiser til, må ha hjelp så det skjer forandringer på kort tid... tatt ut dashboret å alt av ledningsnett. Sveisa ferdig nesten alt, bare noen små ting som står igjen.. Sveisa inn Cab forsterkninger på dempertårnene i motor rommet...! Så nå frammover blir det my sliping av sveis og sandblåsing, tidskrevende arbeid, men må til får at det skal bli bra.. tok noen bilder i dag også, men glemte av kamerat i garasjen, men skal vell få ut noe i morgen..!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2011 Da er det ikke lenge til bien skal på lakkering, blir ferdig med sveisingen i morgen.. skal bli utroolig godt å bli ferdig.. snart brukt 1kvadrat med blekk no + allt det nye blekket...!! Men det blir bra..!! Kommer masse bilder i morgen da jeg har fått sandblåst å fått på grunning på mesteparten! Her er en liten film foresten FØR jeg tok den ned, måtte ut å prøv den før jeg begynnte..!! http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... 2081790201 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 "dævven hanj virka kvikk" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå