Gå til innhold

E30 335i m-Tech1


TurboOve
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 342
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Holder på å forsker ut om å få sandblåst bilen nå..

Inni dørken, under, inni hjulhus osv får å få bort gammel strukturmasse,tectyl overflaterust osv, får da får jeg suga opp alt på nytt å hatt på gode stoffer..!!! :)

Men får forske mer på det i morgen/over helga.!! ;)

Ja jeg har ordna blåsar, men må ha en kompressor som kan gi meg nok trykk, den jeg har er ikke stor nok desverre...!!Har jo den nede på værste, men trasi nårr enn ikke har 3fase i garasjen..!!!

Jeg blåsar du Vegard, veit ikke hvem som er mest blåsar av oss to æ men..!!! :P haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å forsker ut om å få sandblåst bilen nå..

Inni dørken, under, inni hjulhus osv får å få bort gammel strukturmasse,tectyl overflaterust osv, får da får jeg suga opp alt på nytt å hatt på gode stoffer..!!! :)

Men får forske mer på det i morgen/over helga.!! ;)

Ja jeg har ordna blåsar, men må ha en kompressor som kan gi meg nok trykk, den jeg har er ikke stor nok desverre...!!Har jo den nede på værste, men trasi nårr enn ikke har 3fase i garasjen..!!!

Jeg blåsar du Vegard, veit ikke hvem som er mest blåsar av oss to æ men..!!! :P haha

sett opp boks i verkste i helga da? flytt om litt så bles vi e30 først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å forsker ut om å få sandblåst bilen nå..

Inni dørken, under, inni hjulhus osv får å få bort gammel strukturmasse,tectyl overflaterust osv, får da får jeg suga opp alt på nytt å hatt på gode stoffer..!!! :)

Men får forske mer på det i morgen/over helga.!! ;)

Ja jeg har ordna blåsar, men må ha en kompressor som kan gi meg nok trykk, den jeg har er ikke stor nok desverre...!!Har jo den nede på værste, men trasi nårr enn ikke har 3fase i garasjen..!!!

Jeg blåsar du Vegard, veit ikke hvem som er mest blåsar av oss to æ men..!!! :P haha

sett opp boks i verkste i helga da? flytt om litt så bles vi e30 først?

Ja det hadde vært vellldi dumt..!! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...