TurboOve Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2011 me å kost tå bakskjermen kunn du itj hehe nei jeg kunne nok ikke det lærer..!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iverseo Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Du? hva slags elvifte bruker du til kjøling på radiator? Hvis du bruker El vifte fra E34 eks M5 så passer den på millimetern inn i frontramma. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Ser meget bra ut disse reparasjonene Fargevalg har du i hode da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2011 Ser meget bra ut disse reparasjonene Fargevalg har du i hode da? ja er fornøyd selv værtfall.. den blir hvell samme som den er.. Alinweiss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blækkbankarn Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 var vell kriteriet fo æ låne garagen d.. mest mulig lik utgangspunktet!! å dønnstrøkent!!!! bli jættebra d her!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2011 hehe ja bare få noen til å blæssa under inni osv til meg no så skal æ lovvva dæ det bli strøken haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjaaland Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Detta blir rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blækkbankarn Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 fikk du årna me blåsar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venbus Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Hanj e nå æn tå dæm største blåsaranj i byen sjøl hoho. jammen godt de finns sveiseapparat å pågangsmot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blækkbankarn Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 tru du mesfærsto litt no vegard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2011 Holder på å forsker ut om å få sandblåst bilen nå.. Inni dørken, under, inni hjulhus osv får å få bort gammel strukturmasse,tectyl overflaterust osv, får da får jeg suga opp alt på nytt å hatt på gode stoffer..!!! Men får forske mer på det i morgen/over helga.!! Ja jeg har ordna blåsar, men må ha en kompressor som kan gi meg nok trykk, den jeg har er ikke stor nok desverre...!!Har jo den nede på værste, men trasi nårr enn ikke har 3fase i garasjen..!!! Jeg blåsar du Vegard, veit ikke hvem som er mest blåsar av oss to æ men..!!! haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Holder på å forsker ut om å få sandblåst bilen nå..Inni dørken, under, inni hjulhus osv får å få bort gammel strukturmasse,tectyl overflaterust osv, får da får jeg suga opp alt på nytt å hatt på gode stoffer..!!! Men får forske mer på det i morgen/over helga.!! Ja jeg har ordna blåsar, men må ha en kompressor som kan gi meg nok trykk, den jeg har er ikke stor nok desverre...!!Har jo den nede på værste, men trasi nårr enn ikke har 3fase i garasjen..!!! Jeg blåsar du Vegard, veit ikke hvem som er mest blåsar av oss to æ men..!!! haha sett opp boks i verkste i helga da? flytt om litt så bles vi e30 først? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2011 Holder på å forsker ut om å få sandblåst bilen nå..Inni dørken, under, inni hjulhus osv får å få bort gammel strukturmasse,tectyl overflaterust osv, får da får jeg suga opp alt på nytt å hatt på gode stoffer..!!! Men får forske mer på det i morgen/over helga.!! Ja jeg har ordna blåsar, men må ha en kompressor som kan gi meg nok trykk, den jeg har er ikke stor nok desverre...!!Har jo den nede på værste, men trasi nårr enn ikke har 3fase i garasjen..!!! Jeg blåsar du Vegard, veit ikke hvem som er mest blåsar av oss to æ men..!!! haha sett opp boks i verkste i helga da? flytt om litt så bles vi e30 først? Ja det hadde vært vellldi dumt..!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blækkbankarn Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 bli d ledi garage på mæ no??? ka ska enn finn på da... så æ har nå å setta å sjå på ja.. he he.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2011 bli d ledi garage på mæ no??? ka ska enn finn på da... så æ har nå å setta å sjå på ja.. he he.. skal godt finnpå noe å gjør til deg skjø, vær du trygg.. haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå