TurboOve Skrevet April 17, 2011 Forfatter Share Skrevet April 17, 2011 Jada æ skal legg ut bilder sanrt skjø Espen, må bare få gjort noe først.. gårr ganske treigt i det siste, men sykemeldt å uten jobb for tiden så vanskelige tider.. men det blir, jeg har ikke gitt opp...!! Ja Jørgen det går rette veien, få sendt den på sandblåsing etter ævrt her no så blir det gulle godt ta..!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Daua? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2011 Noen som har en m30b34 til salgs..!!?? Helst som ikke er gått to ganger rundt jorden osv osv.. ! ? Skulle ha fått tak i meg ny motor..!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 viewtopic.php?f=11&t=190499 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Noen som har en m30b34 til salgs..!!?? Helst som ikke er gått to ganger rundt jorden osv osv.. ! ?Skulle ha fått tak i meg ny motor..!!! To runder rundt Jorda er ikke så langt, det er bare litt over 80000km ved ekvator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2011 Noen som har en m30b34 til salgs..!!?? Helst som ikke er gått to ganger rundt jorden osv osv.. ! ?Skulle ha fått tak i meg ny motor..!!! To runder rundt Jorda er ikke så langt, det er bare litt over 80000km ved ekvator hehe du veit godt hva jeg mener.!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2011 http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=11&t=190499 Skal ha en Original motor jeg..!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 hva feiler maskina di da? Er jo ikke de dyreste motorene å overhale tross alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2011 hva feiler maskina di da? Er jo ikke de dyreste motorene å overhale tross alt Har alt jeg trenger til en overhaøing, men tror jeg har sjørtebank i min skjø, så er det no stygge riper her å der.. så..!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Sett denne? viewtopic.php?f=14&t=194184 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet August 2, 2011 Forfatter Share Skrevet August 2, 2011 Jeg lever! Nå blir det action igjen etter en alt for lang pause.. Har nå fått nytt værste igjen og ny gnist.. Bilder kommer vell med tiden.. Ville bare si at jeg lever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Jeg lever! Nå blir det action igjen etter en alt for lang pause.. Har nå fått nytt værste igjen og ny gnist.. Bilder kommer vell med tiden.. Ville bare si at jeg lever! * Pedi liker dette * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet August 3, 2011 Forfatter Share Skrevet August 3, 2011 Det er godt å se at en liker det da Pedi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Knut liker også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Flere som liker dette bror;) Du må bli ferdig med denne nå slik at du kan hjelpe meg med sølvet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå