TurboOve Skrevet August 5, 2011 Forfatter Share Skrevet August 5, 2011 Godt å se flere liker dette! Ja bror, vi skal nok få sløvet på veien igjen etter min er ferdig! Er jo samme jobben så det skal vi nok fikse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2011 Godt å gjøre noe igjen med e30'en..!! Fikk alllllvåli tilbake lysta når jeg var ut å kjørte en e30 tidligere i uka, En bil som jeg skal kjøpe får å ha til vinterbil/bruksbil.. Lær seg å kjør e30 sånn at ikke det første jeg gjør er å vrake denne..! ;P hehe Så nå har jeg tatt ut reservehjulsbrønnen får å minske den litt sånn at den ikke stikker ned bak bakfangeren.. Skal ikk no hjul neddi der uasett, men kjekt å ha andre små kjekke ting der..! Å så skal jeg oppi med eksosen igejn sånn at jeg får laga nye fester til den, ikke helt fornøyd med det som er der nå så må utbedre det å få det sånn jeg selv vil ha det..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 Likte e30 din Jeg dagdrømmer om M30 motor i min e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 fikk lysta når jeg sendte deg melding skjønner jeg hehe godt att jeg kan gjøre noe nytte for meg her når jeg bare skrur på dritbilen min selv.. (som tydeligvis alt skal gå i stykker på om dagen... ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2011 Hehe Fikk no lyst å holde på da vettu Morten..!! må holde på nårr enn selv har lyst, ikke nårr andre mener du skal holde på..!! men var godt å holde på da..!! litt tungt å driv å løft på ei komplett bakstilling alene men gikk no bra det å..!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 Subscribed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehandeland Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 Bilder..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet November 12, 2011 Share Skrevet November 12, 2011 Noen hjemme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet November 12, 2011 Forfatter Share Skrevet November 12, 2011 Hjemme ja.. vært hjemme alt for lenge.. Ting tar tid.. Men alt blir til slutt..!! Starter i ny jobb på mandag, kom seg inn i en normal rytme igjen no så kommer det seg vell alt...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 12, 2011 Share Skrevet November 12, 2011 fordi om han ikke har gjort så mye med 335en i det siste så har han ikke ligget bare på latsiden:P har gjort mye med verkste alle sammen egentlig og har bytta ut noen biler;) geir ove solgte en kadett han hadde og kjøpte seg en e30 med mangellappe. fikk den godkjent og fiksa noen små ting. regner med at han ikke skyter meg om jeg legger ut biler:) før. sånn som den blei kjørt på bt. var mangellappe på motor. men står b20 på blokka så de godkjente den:) par timer etter jobb:) mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet November 12, 2011 Forfatter Share Skrevet November 12, 2011 Helt riktig vatn..!! vinter vogna ble da ikke så værst den..!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehandeland Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 Godt nytt år! Jeg håper at 2012 blir året da bilen blir ferdig og kjørbar igjen! Det ser jo veldig lovende ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m535i e28 Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 rått prosjekt du er flink, det skal du ha, stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegah Skrevet Januar 1, 2012 Share Skrevet Januar 1, 2012 Har lest alle sidene nå, og det ser meget bra ut! Håper som alle andre at denne blir å se på vegen 2012 og gjerne på e30 treffet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2012 Hmm kansje det ja! Holder på å skal selge en annen e30 jeg har får å legge di pengen i denne her, så får se da hvordan salge går..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå